PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Webmaster / Webdeveloper <=

  • 1. Data: 2015-10-09 13:18:56
    Temat: Warszawa => Webmaster / Webdeveloper <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się rozwojem, budową i
    utrzymaniem platform teleinformatycznych, głównie w branży
    finansowej i informatycznej poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Webmaster / Webdeveloper
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie, rozbudowa funkcjonalności w obszarze front-endu przy
    zastosowaniu technologii JavaScript, HTML, AJAX, CSS
    * Tworzenie na podstawie plików PSD dokumentów HTML i CSS
    * Modyfikacja i implementacja komponentów w technologiach PHP & Zend
    * Wsparcie procesów analizy
    * Tworzenie i utrzymanie dokumentacji projektowej
    * Wykonywanie testów funkcjonalnych

    ***** Nasze wymagania:

    * Doświadcznie na podobnym stanowisko poświadoczone zrealizowanymi
    projektami
    * Bardzo dobra znajomość technologii: JavaScript, HTML, AJAX, CSS
    * Znajomość Twitter Bootstrap
    * Znajomość programu Photoshop
    * Podstawowa znajomość PHP w wersji 5
    * Podstawowa znajomość Zend Framework
    * Podstawowa znajomość programowania obiektowego
    * Podstawowa SQL i umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych
    (preferowany MySQL)
    * Bardzo dobra komunikatywność, kreatywność i otwartość
    * Sumienność i dokładność
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Zaangażowanie
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym
    komunikację ustną i pisemną oraz czytanie i pisanie
    dokumentacji

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Umiejętność i chęć rozwoju obszarów analitycznych
    * Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji
    * Znajomość UML
    * Znajomość SVN
    * Znajomość CMS Pimcore, Wordpress

    ***** Firma oferuje:

    * Możliwość współtworzenia innowacyjnych międzynarodowych
    projektów
    * Stały rozwój kwalifikacji zawodowych w firmie o dynamicznym
    rozwoju
    * Stabilną pracę w biurze w Centrum Warszawy
    * Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
    * Konkurencyjne wynagrodzenie
    * Szkolenia, wyjazdy integracyjne
    * Prywatną opiekę medyczną

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5580-0cc5e0a28da540b619d7
    a750564.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=f2fd31caa3e08624149eede1ef1bedac