  • 1. Data: 2018-01-17 11:08:00
    Temat: Wbk poruszanie sie po ich serwisie bankowym
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Potrzebuje wyszczególnic odsetki od kredytów za cały 2017 rok (raty nie -
    tylko odsetki)
    Daje zakres dat, daje w tytule "pobrane odsetki" - bo tak jest na wyciągu i
    .... nie filtruje mi tych odsetek :(

    Podobnie, wchodze w zakładke "kredyty", filtruje rok 2017, i mam na ekranie
    ładnie ile rata ile odsetki i tak cały rok, ściągam więc szablon, sciągam
    csv i nie pokazuje mi tego co na ekranie. a dokładnie nie pokazuje mi w
    ogóle odsetek tylko raty

    Posługuje sie skreenami ekranu zeby to wyszczególnic, ale to mało
    profesjonalne

    Tylko w WBK takie problemy mam, czy może ja cos zle robie czy ten bank juz
    tak ma?