  • 1. Data: 2006-09-18 12:30:39
    Temat: Wezwanie do wpłaty zaliczki związane z czynnosciami komorniczymi
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jako Wierzyciel otrzymałem wezwanie od komornika
    o wpłatę zaliczki 1000,00 złotych na wydatki związane z wynagrodzeniem
    biegłego dokonującego opisu i oszacowania nieruchomosci Dłuznika .

    Jak rozumiem wpłacam zaliczkę na czynnosci komornicze i biegłych ,
    czy w związku z tym mogę jednoczesnie złożyc wniosek w którym
    proszę o zwrot przez Dłuznika kwoty zaliczki którą osobiście wpłaciłem.
    Czy też ta kwota zliczki jest moim kosztem i w związku z tym
    Dłużnik nie może być obciążony kwotami zaliczek ktore wpłaciłem
    w związku z egzekucją długu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-18 13:17:48
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Bogdan napisał(a):
> [...]
    > Czy też ta kwota zliczki jest moim kosztem i w związku z tym
    > Dłużnik nie może być obciążony kwotami zaliczek ktore wpłaciłem

    może i zostanie
    o ile ktoś to kupi...

    KG

  • 3. Data: 2006-09-18 15:40:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogdan wrote:

    > Jak rozumiem wpłacam zaliczkę na czynnosci komornicze i biegłych ,
    > czy w związku z tym mogę jednoczesnie złożyc wniosek w którym
    > proszę o zwrot przez Dłuznika kwoty zaliczki którą osobiście wpłaciłem.

    Dłużnik powinien zostać obciążony automatycznie :)

    Przynajmniej w moim przypadku tak było (tylko że kwota to było niecałe
    40zł, za fatygę komornika ;) )