  • 1. Data: 2014-09-04 13:07:35
    Temat: Wy się zastanówcie zanim zaczniecie budowę
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    Wy się zastanówcie zanim zaczniecie budowę

    http://www.fakt.pl/polityka/rosja-nie-poprzestanie-n
    a-ukrainie-i-uderzy-na-europe,artykuly,486067.html

    Czy nie lepiej wyjechać tak jak Tusk wyemigrował właśnie.

  • 2. Data: 2014-09-04 13:19:58
    Temat: Re: Wy się zastanówcie zanim zaczniecie budowę
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,NATO-podzielo
    ne-wobec-Rosji-kto-jastrzebiem-a-kto-golebiem-Zobacz
    -infografike,wid,16859337,wiadomosc.html

    Już nas nie ma i naszych domów. Powiadam Wam :-) To się źle skończy. Jeszcze
    teraz można to bym zwiewał do UK. Będziemy śmieciami przez pewien czas ale
    nasze dzieci może będa miały lepiej.

  • 3. Data: 2014-09-04 13:36:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 września 2014 13:07:35 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > http://www.fakt.pl...

    Po przeczytaniu w/w skonczylem czytac :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-09-04 15:09:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tusk i franciszek nasz uratujom...

  • 5. Data: 2014-09-04 16:15:09
    Od: k...@g...com

> [...]
    a-ukrainie-i-uderzy-na-europe,artykuly,486067.html

    > Czy nie lepiej wyjechać tak jak Tusk wyemigrował właśnie.

    Wojna to zawsze jest o coś. Czy znasz coś takiego co my ty mamy i ruscy też by to
    chcieli mieć bo nie mają u siebie? Na Ukrainie chcą odebrać swoje. W Polsce niczego
    swojego nie mają.

  • 6. Data: 2014-09-04 16:22:38
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-04 16:15, k...@g...com pisze:

    Czy znasz coś takiego co my ty mamy i ruscy też by to chcieli mieć

    Jabłka :-)

  • 7. Data: 2014-09-04 17:09:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 września 2014 16:22:38 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:
    > W dniu 2014-09-04 16:15, k...@g...com pisze:
    >

    > Czy znasz coś takiego co my ty mamy i ruscy też by to chcieli mieć
    >

    > Jabłka :-)

    Już nie mamy. Propaganda twierdzi że je zjedliśmy żeby nie wpadły w łapy Putina.

  • 8. Data: 2014-09-04 20:04:34
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > tusk i franciszek nasz uratujom...

    Tusk już uciekł, wyemigrował. Zostawił nas ze swoimi obietnicami, chujem,
    dupą i kupą kamieni.
    Trzeba jakoś władzę zmusić do uchwalenia prawa odpowiedzialności karnej za
    kłamstwa wyborcze.

  • 9. Data: 2014-09-04 20:06:04
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Czy znasz coś takiego co my ty mamy i ruscy też by to chcieli mieć

    > Jabłka :-)

    > Już nie mamy. Propaganda twierdzi że je zjedliśmy żeby nie wpadły w łapy
    > Putina.

    ROTFL

  • 10. Data: 2014-09-04 20:16:17
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *kiki* <s...@l...pl> typed:
> [...]
    > dupą i kupą kamieni.
    > Trzeba jakoś władzę zmusić do uchwalenia prawa odpowiedzialności karnej za

    Ty durno palo. A widziales/slyszales kogos co by nie obiecal na wyrost?
    A ty obiecujesz kobiecie ze ja przelecisz, a jak dochodzi do finalu to u
    ciebie totalny zwis, wiec jak z twoimi obietnicami?.