  • 11. Data: 2016-06-24 08:39:34
    Temat: Re: Wyjdą, nie wyjdą...
    Od: Krzysztof C <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 czerwca 2016 07:57:38 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

    > i zrobić nowy? Nowy Wielki Wszechzwiązek Radziecki?
    A Polska od morza do morza

  • 12. Data: 2016-06-24 08:41:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 07:57, Artur Miller pisze:
    > i zrobić nowy? Nowy Wielki Wszechzwiązek Radziecki?

    Nie przypuszczałem że to kiedyś napiszę ale Żakowski jak już przestanie
    rzygać nienawiścią i propagandą unijną zaczyna mądrze mówić.
    Poprawnie odczytuje zmiany, problemy i zjawiska które drążą unię od
    środka jak rak. Unie w obecnej postaci nie miała prawa przetrwać.
    Teraz pora na normalność czyli pokojową współpracę ekonomiczną i w
    jakimś części polityczną na zdrowych zasadach a nie opartą na ułudzie i
    hipokryzji, naciskach, wyzysku ukrytym pod pięknymi słówkami.
    Ludzie to widzą i najnormalniej w świecie reagują.
    Nie są to debile jak w tvnach od rana obrażani są Anglicy.

  • 13. Data: 2016-06-24 08:54:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Ciekawe po ile funt jutro bedzie ...

    1 Ł = 1 Ł kłaków

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 14. Data: 2016-06-24 08:56:10
    Od: Krzysztof C <k...@g...com>

  • 15. Data: 2016-06-24 09:13:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    On 6/23/2016 1:17 PM, J.F. wrote:

    >USD po 4 zl, euro po 4.47 , CHF 4.15 funt leci na łeb na szyje:
    >5.49
    >ciekawe co teraz z frankowiczami zrobia.

    Chwilowo to pewnie przeczekaja. To nie sa jeszcze te skoki, przy
    ktorych musieliby interweniowac, a za dwa tygodnie sie zobaczy.

    J.

  • 16. Data: 2016-06-24 11:52:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Trzeba było brać w funtach ;-)

    -----

  • 17. Data: 2016-06-24 11:56:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Też tak myslę.
    W tej całości dla nas najważniejsze są transfery zarabiających w Wielkiej Brytanii do
    Polski, do tej pory parę miliardów rocznie, co pozytywnie wpływało na kurs złotówki.
    Myślę, że większość Polaków pracujących w UK przebywa tam ponad 5 lat, co uprawnia
    ich do uzyskania prawa stałego pobytu (brytyjskiego obywatelstwa) jakby co.

    -----

  • 18. Data: 2016-06-24 20:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > No to wyszlismy.
    > Kupowalem dolary po 3 wiec teraz w zasadzie mi wisi czy 3.8 czy 3.9.

    W aliorze widze ze był moment ze mozna było po 4,1 sprzedac :)

  • 19. Data: 2016-06-24 20:42:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nkguqo$fh$...@n...news.atman.pl

    > Czy Brytyjczycy wyjdą? [na ulice, aby świętować śmierć UE]

    I jak? -- wyszli?
    [chyba nie -- uznali, że z odzyskania wolności cieszyć się trzeba w ciszy]

    Na pocieszenie informuję, że miejsce po Wielkiej Brytanii
    zajmie Mołdawia, zatem pustki w UE nie będzie.

    -=-

    Zachęcam do kupowania pulsoksymetrów:

    http://danutac.eu/ <-- w Reklamach innych
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/Renta.htm <-- po lewej stronie

    i nabijania mi punktów, które wymienię na dolary. :)

    RZ001 -- taki jest tani i dobrze wykonany, i ma ustawianie progów

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 20. Data: 2016-06-24 20:43:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Miller" nkii4h$gdb$...@u...news.interia.pl

    > i zrobić nowy? Nowy Wielki Wszechzwiązek Radziecki?

    Warto dodać, że Lenina finansował początkowo niemiecki wywiad?