  • 11. Data: 2019-08-22 15:01:10
    Temat: Re: Wyniki sekcji zwłok Brunona K.
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2019 o 12:54 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > jest ich kilku, antypolskiej swołoczy, uganiają się za smartem jakby nie
    > mogli żyć bez niego:))))))))))))))

    OK, już kojarzę onych.

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2019-08-22 16:48:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czyli szukają haka na człowieka?

    Raczej przechodza do kontrataku.
    Nie bedzie im tu taki jeden zarzucal, ze zle robia.

    J.

    -----

  • 13. Data: 2019-08-22 19:30:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 16:48, J.F. pisze:
    > Raczej przechodza do kontrataku.
    > Nie bedzie im tu taki jeden zarzucal, ze zle robia.

    ale ale Paweł Moczydłowski stwierdził, że to były dziwne śmierci,
    Brunona K. i Dawida K.

    nie zarzuca, że ktoś źle zrobił, już nie jest szefem więziennictwa:)

    --
    I love love