  • 1. Data: 2010-08-23 14:50:01
    Temat: XXI wiek w urzędzie Komunikacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    ponieważ dorabiałem kategorię prawa jazdy, muszę teraz dostać nowe
    prawko. XXI wiek w urzędzie oznacza ,,przyjdź, odstój swoje, zapłać
    84,60zł i czekaj, ponownie przyjdź za 14 dni i odstój swoje''. Tak samo
    miałem przy zamawianiu zagubionej tablicy rejestracyjnej. Nie można po
    prostu ot tak zapłacić przelewem i przyjść po odbiór. Najpierw pół dnia
    na stanie w kolejce i spisywanie wniosku o nową, a potem apiać to samo
    na stanie i odbieranie tablicy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek