  • 1. Data: 2004-05-12 12:24:27
    Temat: Zabezpieczenie kredytu?
    Od: "an" <l...@p...gazeta.pl>

    Czy ktoś próbował wykonać taki manewr - kredyt budowlany na 30 lat (Np. 50
    000 CHF) w walucie i jego zabezpieczenie 1 lotem (EUR/PLN bo chyba nie ma
    CHF/PLN) na foreksie. Czy to jest praktycznie realne i do wytrzymania; ma
    ktoś jakieś doświadczenia?? Może jest inny korzystny wariant zabezpieczenia
    kredytu walutowego Np. opcje? an.

  • 2. Data: 2004-05-12 15:08:14
    Temat: Re: Zabezpieczenie kredytu?
    Od: sebol <i...@a...pl>

    an wrote:
> [...]
    > ktoś jakieś doświadczenia?? Może jest inny korzystny wariant zabezpieczenia

    nie ma szans - a szczegolnie przy takich malych kwotach - private
    banking zaczyna sie o wiele wyzej

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-13 07:59:09
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "an" <l...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CHF/PLN) na foreksie. Czy to jest praktycznie realne i do wytrzymania; ma
    > ktoś jakieś doświadczenia?? Może jest inny korzystny wariant

    Tylko opcja Call z wysokim kursem wykonania - mocno out-the-money.
    Musialbys ja rolowac za kazdym razem gdy wygasa. Ale jest to dosc
    interesujacy sposob ubezpieczenia sie. Ubezpieczasz tylko naprawde
    katastrofalny wzrost kursu CHF - na przyklad powyzej 3,50. Opcje Call z tak
    wysokim Strike mozna pewnie kupic za grosze.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 4. Data: 2004-05-13 10:31:21
    Od: "an" <l...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    tak
    > wysokim Strike mozna pewnie kupic za grosze.

    Można kupić - tylko realnie gdzie? Platformy, te co zaglądałem, chyba nie
    mają; w tym i EFIX. Myślę, że to dobry pomysł i rzeczywiście rolowana daleka
    call w dużej mierze załatwiała by sprawę. an