  • 1. Data: 2002-11-21 22:31:27
    Temat: czy mogą mnie zwolnić....
    Od: "pracownik" <p...@o...pl>

    jestem w ciąży (2 mieś) pracodawca podpisuje ze mna co 2 miesiące umowe
    zlecenie, czy mogę pujść na zwolnienie chorowe (czy pracodawca może mnie
    zwolnić z pracy podczas zwolnienia chorobowego np. 1 mieś lub dluższy, czy
    przysługują świadczenia ZUS jeżeli pracodawca mnie zwolni w trakcie
    zwolnienia chorobowego)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-21 22:34:59
    Temat: Re: czy mogą mnie zwolnić....
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "pracownik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwolnić z pracy podczas zwolnienia chorobowego np. 1 mieś lub dluższy, czy
    > przysługują świadczenia ZUS jeżeli pracodawca mnie zwolni w trakcie

    Jesli podpiujesz tylko umowe zlecenie to nie jestes pracownikiem. Nie
    przysluguja Ci zatem zadne swiadczenia (chorobowe, urlop etc.). Ciezko tu
    tez mowic o zwolnieniu skoro nigdy nie bylas zatrudniona...

    Podrawiam

    Baton