  • 1. Data: 2007-07-10 21:17:59
    Temat: czytnik kodow kreskowych do zczytywania ksiazek
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    czytam czytam i coraz glupszy jestem...

    poleccie mi jakis dobry, reczny czytnik kodow kreskowych do
    zczytywania kodow ean13 z ksiazek. ma dzialac z komputerem, najlepiej
    na zlaczu usb, byc trwaly i w miare tani ;-)

    z tego co czytam, laserowe skanuja z dalszej odleglosci ale sa mniej
    trwale z racji mechaniki (lusterko), natomiast ccd jest bardziej
    trwaly, ale trzeba blizej przysunac kod (ksiazke).

    czytnik bedzie uzywany w reku lub zamocowany na podstawce stal sobie
    grzecznie.

    myslalem o modelu Metrologic MS 9520, ale nie wiem czy to nie zbyt
    drogi zakup jak do planowanego zastosowania.

    ew. doradzcie chociaz firmy, wsrod jakich jest sens sie poruszac...

    w koncu kupie cos sensownego i bede mial kolege z glowy na jakis czas
    ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb