  • 21. Data: 2014-09-02 14:30:57
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gg" napisał w wiadomości
    >Właśnie dlatego chciałem wersję demo, resztę już dopisałem w
    >wyjaśnieniu.
    >Brak wersji demo to dopiero dojrzałe...
    >Jak mam niby przekonać się o wyższości nowego, jestem BARDZO
    >zadowolony ze starego i jeżeli nie zostanę zmuszony to będę pracował
    >na nim.
    >Z tego co słyszałem najpierw wyłączają tym co logują się na nowy...
    >to zresztą byłoby logiczne.

    Logiczne byloby wylaczyc najpierw tym co sie NIE loguja na stary.

    Choc w sumie - po co wylaczac ? Licencje od klienta placa czy jak ?
    Kiedys owszem, przyjdzie ten moment, ze trzeba bedzie powiedziec
    "dosc placenia za dwa".

    J.

  • 22. Data: 2014-09-02 14:49:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 września 2014 12:59:41 UTC+2 użytkownik gg napisał:
    > ale je�eli czytasz t� grup� to
    > chyba wiesz dlaczego...wi�kszo�� opinii...

    Może i większość ale sztukowo to pewnie kilka maks kilkanaście opinii
    Ta grupa w żaden sposób nie jest reprezentatywna
    > P.S. dla odparcia dalszych atak�w NIE korzysta�em z nowego i NIE oceniam
    > TRE�CI tylko FORM� (to widzia�em), dlatego pyta�em o wersj� demo, >�eby
    sprawdzi� funkcjonalno�� i mo�liwo�� zmiany formy graficznej

    Zacznij więc korzystać z nowego jak tobie nie będzie odpowiadał to nie ma przymusu
    być klientem mBanku- zmiana banku to nieskomplikowana czynność w dzisiejszych
    czasach.
    A jeśli zależy Tobie na opiniach użytkowników to już pisąłem- korzystam praktycznie
    od początku z nowego interfejsu , z początku trudno było się przyzwyczaić do pewnych
    rzeczy ale teraz jest ok i nie wróciłbym już do starego.

  • 23. Data: 2014-09-02 15:28:26
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    > Podobne dramaty były:
    > Win 98 -> XP
    > MSO 97 -> MSO ze wstążkami
    > i wszystkie większe zmiany interfejsowe

    Raczej bym tu bardziej porównał do Win7 > Win8 i jak widać MS nie
    wszystkim wmówi co jest dla nich najlepsze, bo już chodzą słuchy, że
    będą się wycofywać rakiem z Win8. Szkoda, że mBank tego nie potrafi...

  • 24. Data: 2014-09-02 16:37:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, Krzysiek <s...@h...pl> wrote:

    > Raczej bym tu bardziej porównał do Win7 > Win8 i jak widać MS nie
    > wszystkim wmówi co jest dla nich najlepsze, bo już chodzą słuchy, że

    No oczywiście że byś porównał bo jesteś przeciwnikiem :)
    Tylko Win8 wprowadza ograniczenie funkcjonalności i wydłużenie UX,
    podczas gdy nowy mBank pozwala zrobić wiele rzeczy szybciej.
    Więc porównanie jednak nietrafione.

    > będą się wycofywać rakiem z Win8. Szkoda, że mBank tego nie potrafi...

    Ale po co miałby? Co jest takiego strasznego w tym nowym interfejsie?
    Jedyne co słyszę, to że "jest facebookowy". Jej. Wykorzystanie nowszych
    technologii jest takie złe? No come on.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2014-09-02 17:22:16
    Od: d...@g...com

    > P.S. Gdzie się przenosicie jak wam wyłączą stary interfejs?

    Nigdzie sie nie przenosze, bo musialbym za duzo rzeczy zmieniac np. w pracy podac
    inny nr konta do przelewow. Przy czym mBank obecnie to dla mnie to glownie punkt
    dystrybucji srodkow do innych kont (wlasnie ze wzgledu na wygodny stary system
    transakcyjny).
    Na razie zalogowalem sie do nowego systemu raz, z ciekawosci i jak dotad korzystam ze
    starego systemu. Tylko jak widze, to ograniczaja powoli funkcjonalnosc starego
    systemu, bo np. IKE (indywiduale konto emerytalne) juz nie jest widoczne w starym
    systemie (kiedys bylo widac). Czyzby to stopniowe przygotowanie do tego, aby z duma
    powiedziec, ze nowy system transakcyjny ma duzo wieksza funkcjonalnosc niz stary?

    Darek

  • 26. Data: 2014-09-02 17:24:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale po co miałby? Co jest takiego strasznego w tym nowym interfejsie?
    > Jedyne co słyszę, to że "jest facebookowy". Jej. Wykorzystanie nowszych
    > technologii jest takie złe? No come on.

    Mi na przykład znacznie łatwiej się czyta tekst na jednolitym tle, ale może
    to tylko ja tak mam.
    Teksty na tle zdjęć znakomicie utrudniają znalezienie wyłapanie tego, który
    mnie interesuje.
    Pismo obrazkowe w niektórych sytuacjach ułatwia, ale pod warunkiem, że
    obrazki jakoś kojarzą się z treścią.

    Na stronie początkowej:
    - facet w kasku w żaden sposób nie kojarzy mi się z oprocentowaniem czegoś
    tam (trzeba by dokładniej się doczytać czego),
    - co ma latawiec do kredytu odnawialnego,
    - a miedzy tym widzę zagrożenie w rękawicach bokserskich za 3,5%,
    - ta w okularach to może jakoś się z biznesem kojarzy,
    - no i mpasiak to chyba faktycznie rodzaj ikony, itd.

    Czyli jak szukam ikony to mi obrazek mpasiaka pomoże, tylko po co ja miałbym
    na stronie banku szukać ikony ?
    P.G.

  • 27. Data: 2014-09-02 17:30:55
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

> [...]
    > Tylko Win8 wprowadza ograniczenie funkcjonalności i wydłużenie UX,
    > podczas gdy nowy mBank pozwala zrobić wiele rzeczy szybciej.

    Przede wszystkim chodzi o drastyczną zmianę w interfejsie (nieszczęsne
    parcie na obsługę dotykiem wszędzie?) oraz poukrywanie niektórych opcji,
    które wcześniej były "pod ręką". W tych kwestiach IMO porównanie jest
    idealne.

    > Ale po co miałby? Co jest takiego strasznego w tym nowym interfejsie?
    > Jedyne co słyszę, to że "jest facebookowy". Jej. Wykorzystanie nowszych
    > technologii jest takie złe? No come on.

    IMO w pewnych dziedzinach "nowsze technologie" (czyt. często zbędne
    wodotryski lub zbędne komplikowanie rzeczy prostych) są niewskazane.
    Interfejs bankowy przede wszystkim powinien być prosty i funkcjonalny, a
    nie piękny i pstrokaty, ale po części rozumiem mBank... wszakże jeśli
    chcą przyciągnąć młody narybek to muszą iść z "modą"... niestety :(

  • 28. Data: 2014-09-02 17:36:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 02.09.2014 o 13:03, Imka pisze:

    > Nie ma wersji demo, szukałam już dawno i znalazłam tylko cztery
    > 'instruktażowe' filmiki < 1 min, gdzie i tak początek i koniec to
    > żałosna autoreklama 'och, jacy jesteśmy wspaniali'.

    No ale tak to każdy robi, więc nie ma co specjalnie akurat na nich się o
    to złościć.

    > Też widywałam "zza pleców", też obejrzałam sobie tylko te filmiki, bo
    > dema nie ma i na tej podstawie wyrobiłam sobie sobie niepochlebną opinię
    > - cała idea stanowczo mi nie odpowiada.

    Uważam, że 'zza pleców' to jednak trochę za mało aby stwierdzić
    kategorycznie że coś odpowiada czy nie. Wstępnie oczywiście można na
    pierwszy rzut oka ocenić coś na + lub - ale wiadomo, że pierwsze
    wrażenie jest często mylące ;)
    Zauważ, że kilku starych użytkowników grupy ceni sobie przesiadkę na
    nowe www i po dostosowaniu i poznaniu zdecydowanie nie chce wracać do
    starego, także daj mu szansę.

    Xenocide

  • 29. Data: 2014-09-02 18:36:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Mi na przykład znacznie łatwiej się czyta tekst na jednolitym tle, ale może
    > to tylko ja tak mam.

    A co z nie-reklam jest na niejednolitym tle?

> [...]
    > - ta w okularach to może jakoś się z biznesem kojarzy,
    > - no i mpasiak to chyba faktycznie rodzaj ikony, itd.

    Ale Ty ciągle tylko reklamę opisujesz, a nie core, czyli serwis transakcyjny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 30. Data: 2014-09-02 18:54:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-02, Krzysiek <s...@h...pl> wrote:

> [...]
    > parcie na obsługę dotykiem wszędzie?) oraz poukrywanie niektórych opcji,
    > które wcześniej były "pod ręką". W tych kwestiach IMO porównanie jest

    Ale teraz dużo więcej jest "pod ręką", więc?
    I gdzie masz tam parcie na "dotyk"?

> [...]
    > nie piękny i pstrokaty, ale po części rozumiem mBank... wszakże jeśli
    > chcą przyciągnąć młody narybek to muszą iść z "modą"... niestety :(

    I twoje doświadczenie w UX oceniasz na? :) To nie jest kwestia mody,
    a ostatnio do UX przykłada się dużo większą wagę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl