  • 1. Data: 2014-10-28 21:56:54
    Temat: długa paca do tynków - gdzie takie coś kupić?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Witam
    Parę tygodni temu, widziałem jak na naszej klatce schodowej nakładali
    tynki maszynowe. Efekt wspaniały, ale szło im to ciężko. Tzn tynk
    tryskał z rury, ale gładzić musieli ludzie. Bez żadnych listew, bez
    poziomicy, wszystko na oko. Używali do tego takich nietypowych pac. Cała
    paca była sztywna, ale miała jedną krawędź elastyczną.
    Coś jak na tym obrazku
    http://img.projektoskop.pl/001paca.jpg
    Tyle że na obrazku ma ze 20cm, a tynkarze mieli conajmniej 150cm! Gdzie
    kupić takie długie, duże pace? Czym nakarmić googla? Ewentualnie jak to
    zastąpić?

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-10-29 08:59:41
    Temat: Re: długa paca do tynków - gdzie takie coś kupić?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2014 21:56:54 +0100, ToMasz napisał(a):

    > http://img.projektoskop.pl/001paca.jpg
    > Tyle że na obrazku ma ze 20cm, a tynkarze mieli conajmniej 150cm! Gdzie
    > kupić takie długie, duże pace? Czym nakarmić googla? Ewentualnie jak to
    > zastąpić?

    http://www.specnarzedzia.pl/item41869_pro_lata_tynka
    rska_200cm.aspx

    ?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2014-10-29 18:26:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-10-28 21:56, ToMasz pisze:
> [...]
    > Tyle że na obrazku ma ze 20cm, a tynkarze mieli conajmniej 150cm! Gdzie
    > kupić takie długie, duże pace? Czym nakarmić googla? Ewentualnie jak to

    Paca do sztablatury. Przez tynkarzy zwana motylem.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2014-10-29 21:00:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.10.2014 08:59, Maciek pisze:

    > http://www.specnarzedzia.pl/item41869_pro_lata_tynka
    rska_200cm.aspx

    > ?

    dzięki. ale nie tego szukam. Ale i tak taką łatę z aluminium kupiłem.
    nie powiem, przydaje się, ale ciężko ją doczyścić z zaprawy
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-10-29 21:02:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Paca do sztablatury. Przez tynkarzy zwana motylem.

    jako "motyl" gogle wskazuje packi do których przyczepia się siatkę
    scierną. sztablatura, też wyprowadza w pole "usiane" stalowymi "rajbetkami"

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-10-29 22:17:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 października 2014 21:00:24 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > dzięki. ale nie tego szukam. Ale i tak taką łatę z aluminium kupiłem.
    > nie powiem, przydaje się, ale ciężko ją doczyścić z zaprawy
    > ToMasz

    A nie byla to czasem normalna paca tynkarska H ?
    Czyli cos takiego:

    http://www.veller.at/28-78-thickbox/1470.jpg
    http://www.profitechnik.pl/files/foto_add_big/foto_a
    dd-8392.jpg

    ??

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-10-29 22:18:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    Witam,

    http://www.tynkarze.eu/640,pl_lata-tynkarska-typu-h-
    zamknieta-2-m.html

    ?

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-10-30 07:05:06
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-10-29 21:02, ToMasz pisze:

    > jako "motyl" gogle wskazuje packi do których przyczepia się siatkę
    > scierną. sztablatura, też wyprowadza w pole "usiane" stalowymi "rajbetkami"
    >
    > ToMasz

    http://www.topex.pl/szpachla-do-sztablatury.html

    To miałem na myśli.

  • 9. Data: 2014-10-30 07:18:19
    Od: "pepe" <p...@o...pl>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> typed:

    rska_200cm.aspx

    > dzięki. ale nie tego szukam. Ale i tak taką łatę z aluminium kupiłem.
    > nie powiem, przydaje się, ale ciężko ją doczyścić z zaprawy
    > ToMasz

    http://www.tynki.info.pl/krok-po-kroku/wskazowki-dla
    -wykonawcow-tynkow-maszynowych/

  • 10. Data: 2014-10-30 08:08:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.10.2014 22:18, Adam pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tynkarze.eu/640,pl_lata-tynkarska-typu-h-
    zamknieta-2-m.html

    ten profil ma przekrój małej literki "h". ja bym chciał żeby całość była
    idealnie sztywna, ale górna pojedyńcza część "h" była plastikowa, elastyczna
    ToMasz