  • 1. Data: 2007-12-12 19:37:07
    Temat: dozór kuratora
    Od: s...@g...com

    spowodowałem wypadek samochodowy i dostałem poza zawiasami i nawiązką
    na rzecz poszkodowanego dozór kuratora... Pieniądze zapłaciłem, wyrok
    leci a kurator zaczął mnie odwiedzać po roku od uprawomocnienia... Czy
    istnieje jakaś możliwość na skrócenie dozoru/pozbycie się go? Jestem
    zabiegany i nie na rękę mi żeby jakiś gościu mnie odwiedzał raz w
    miesiącu i pytał o bzdury... :/

  • 2. Data: 2007-12-12 19:47:35
    Temat: Re: dozór kuratora
    Od: "staszek" <s...@i...pl>

    >Jestem
    >zabiegany i nie na rękę mi żeby jakiś gościu mnie odwiedzał raz w
    >miesiącu i pytał o bzdury... :/

    po prostu z nim pogadaj i powiedz ze nie masz czasu. napewno sie dogada z
    toba i wizyty moze ograniczyc np raz na 3 miechy, jesli oczywiscie zobaczy
    ze jestes normalny a nie jakis pojeb :P

  • 3. Data: 2007-12-12 20:07:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <s...@g...com> wrote
    >Czy
    istnieje jakaś możliwość na skrócenie dozoru/pozbycie się go?

    Istnieje. Zwróć się do kuratora albo do zespołu kuratorów przy sądzie, w
    sprawie skrócenia dozoru. Powiedzą Ci co i jak, jak pójdzie dobrze to sąd
    puści.

  • 4. Data: 2007-12-13 05:27:53
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

[...]

    Z takim podejściem to wątpie aby ten "gość" poszedł ci na rękę. Na pytania
    możesz nie odpowiadać ale to nie przyczyni się skrócenia okresu dozoru, a
    ten można skrócić jeżeli spełnia się określone warunki. Jednym z nich jest
    wykazywana chęć współpracy z kuratorem. Natomiast jeżeli zaczniesz stosować
    uniki to pamiętaj, że kurator nie będzie cię szukał tylko poprosi o to
    Policję, i nie on do ciebie będzie jeździł tylko ty do niego na wezwania. Co
    wolisz? Za uchylanie się od dozoru grozi ci odwieszenie wyroku.
    Naprawdę nie masz 15 minut w miesiącu? Nie wierzę. Tymbardziej, że kurator
    przeważnie umawia się telefonicznie.
    LemonR