  • 1. Data: 2003-11-06 15:33:52
    Temat: jak sie z tym uporac???
    Od: "Rafi" <r...@o...pl>

    Witam

    Sprawa wyglada nastepujaco. Wykonalem kilka projektow dla mojego klienta tzn
    wiekszosc z nich nie zostala do konca skonczonych z powodu klienta poprostu
    przeszla
    mu na nie ochota i za 2 projekty nie che mi zaplacic.
    Niestety nie mam podpisanych z nim rzadnych umow. Poprostu wszytko odbywalo
    sie
    telefonicznie i poprzez emaile.
    Klient byl z poczatku oki placic za wsytko co dla niego robilema teraz jest
    z nim problem.
    Chce otrzymac wynagrodzenie za 2 projekty za ktore nie chce mi zaplacic za
    pozostale 2
    zgodzil sie na zaplate chodz nie do konca w kwocie o kotrej rozmawialem na
    poczatku.
    No ale chce zaplacic.
    I teraz mam pytanie co zrobic aby dostac jaka kolwiek zaplate?
    Moge poczekac z zaplata za te 2 a pozniej moglbym dac odpowiednia notke na
    stronie
    tez ze firmy ze ze wzgledu na traktowanie i bnrak zaplaty strona zostala
    wylaczona.
    Tylko jak to wyglada prawnie, firma jest dosc duza i nie chce przez cos
    takiego narobic
    sobie problemow.
    Co mi radzicie? Wiem ze moglem zabezpieczyc sie umowa ale niestety stalo sie
    inaczej.
    Bede wdzieczny za wszelka pomoc, moja firma jest mala i kazda kasa jest dla
    mnie wazna.

    Pozdrawiam
    Rafi