PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukać pracy w handlu lub biurowej?

  • 1. Data: 2016-04-12 16:52:37
    Temat: jak szukać pracy w handlu lub biurowej?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza układu mógłby mi napisać gdzie warto uderzyć podczas
    szukania pracy biurowej lub w handlu w warszawie? praca dla dziewczyny...

  • 2. Data: 2016-04-12 18:39:45
    Temat: Re: jak szukać pracy w handlu lub biurowej?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > czy Ktoś spoza układu mógłby mi napisać gdzie warto uderzyć podczas
    > szukania pracy biurowej lub w handlu w warszawie? praca dla dziewczyny...

    Oj. Ogłoszenie zamieszczone przez ciebie to kiepska rekomendacja, bo
    rośnie ryzyko, że jest równie sprawna intelektualnie jak ty.
    Byłoby jej łatwiej, gdyby się nie przyznawała do znajomości z tobą.

    W dużym skrócie: nie pomogłeś jej, chciałeś dobrze ale wyszło ci jak zwykle.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-04-12 19:01:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    typowa sbcka euro sztuczka,
    przywalic słabszemu, nie Piotrek?

    ja tam poluje na tuska... no i bolka tez...

  • 4. Data: 2016-04-12 19:40:14
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > typowa sbcka euro sztuczka,

    Zaraz tam... Zwykła próba edukacji.

    > przywalic słabszemu, nie Piotrek?

    Czyli jednak zdajesz sobie sprawę, że twoje śmiecenie na grupach nie pomaga?
    Jest postęp. Oby tak dalej.

    > ja tam poluje na tuska... no i bolka tez...

    I się zaczęło... ty chcesz jej pomóc czy ośmieszyć?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2016-04-13 16:38:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    martwi mnie to, że jeśli ktoś nie ma pracy to wynika to z działań i
    decyzji tuska, gronkiewicz waltz i bolka...

    czy poza Piotkiem, Ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak w nowym systemie
    znaleźć pracę w handlu lub biurową?