PracaGrupypl.praca.dyskusje › kobieca logika (#075)

  • 1. Data: 2014-03-17 12:50:55
    Temat: kobieca logika (#075)
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jako, że pojawił się problem związany z tym, że radykały PO nie mogą trafić
    do sedesu i załatwiają się obok lub na deskę wpadłem na pomysł, żeby
    podnosić deskę do góry... no a dziś widzę, że radykalne dziewczyny PO
    powiesiły kartkę, żeby nie podnosić deski klozetowej...

    już na studiach zauważyłem, że te POwskie cizie strasznie lecą na chłopców
    który zalewają deskę klozetową...

    nie bardzo rozumiem, to chyba pierwotny instynkt podelgłej...

  • 2. Data: 2014-03-26 13:19:43
    Temat: Re: kobieca logika (#075)
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dziś wolne zjednoczone wyzwolone media radzą, że jak ktoś ma przewczesny
    wytrysk to musi zwierać pośladki... jak tam czarny, zwierasz podczas wizyt u
    przyjaciela donalda?

  • 3. Data: 2014-03-26 13:56:32
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a czemu to społeczeństo nie robi dzieci? tusk z kolegami stworzył im
    optymalne warunki, zatrudnił na stanowiska kierownicze, obsypuje premiami, a
    oni nic... no co jest do chuja?

  • 4. Data: 2014-03-26 14:08:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    wybudował taki system...