    From: "stall" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt w Nordea, da sie negocjować?
    Date: Thu, 31 May 2007 22:14:39 +0200

    Witam,
    szukam kredytu na mieszkanie: 250.000 PLN, 100% wartości inwestycji, w
    CHF na 30 lat, zero wkładu własnego.
    Mieszkanie na rynku pierwotnym. Byłem (jak na razie) w Millenium, mBanku,
    Nordea i DB.
    Z otrzymanych ofert najbardziej pasowała mi Nordea z prowizją 1% i marzą
    1,2% (zmniejszaną o 0,1%-0,2% przy założeniu konta i KK). Jak czytałem
    wcześniejsze posty na temat warunków kredytowych jakie można uzyskać w
    Nordea, stwierdziłem, że może i w moim
    przypadku da się coś jeszcze utargować, choc zdawałem sobie sprawę, że mój
    kredyt nie daje wielkiego pola do negocjacji (choć z drugiej strony, w DB
    zaproponowali mi prowizję i marżę równo po 0,9%, ale niestety miesięczne
    wynagrodzenie musiałbym mieć o 400 zł wyższe, a jestem świeżo po podwyżce;))
    No i ostatnio dostałem maila od doradcy z Nordea, że podnoszą marże i moim
    przypadku mogę teraz liczyć teraz na marżę 1,3%
    (minus 0,1% przy załozeniu konta i KK), dochodzi jeszcze ubezpieczenie NNW.
    Hmmm, co jest grane, rzeczywiscie podnoszą marże, czy trafiłem na cwanego
    doradcę? Jest sens uderzać do innych oddziałów tego banku i sie targować?
    Czy raczej przy takim kredycie bedą mi wszędzie dawać identyczne warunki z
    widełek?

    Pozdrawiam
    Toczas