  • 11. Data: 2016-05-25 09:32:38
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 08:55:03 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Przykład "Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy
    > bezgotówkowa w moim abonamencie 200 PLN miesięcznie za kartę".
    Mam kartę w której wypłaty z wszystkich bankomatów są darmowe wiec dla mnie płacenia
    karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

  • 12. Data: 2016-05-25 09:45:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Mam kartę w której wypłaty z wszystkich bankomatów są darmowe wiec dla
    > mnie płacenia karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

    Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:
    a) wypłaty z bankomatów obcych
    b) wypłaty w oddziałach innych banków.

    I wypłaty w okienku pocztowym łapią się na b) a nie na a).
    Więc nie bardzo rozumiem Twój komentarz.
    KJ
    "Triumph without Victory, The Unreported History of the Persian
    Gulf War", -Headline published in the U.S. News & World Report,
    1992.

  • 13. Data: 2016-05-25 10:05:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 09:47:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Hm. W znanych mi TOiP, odpowiednie pozycje to:
    > a) wypłaty z bankomatów obcych
    > b) wypłaty w oddziałach innych banków.

    Płatność na poczcie zalicza mi jako wypłatę z bankomatu a ta jest dla mojej karty
    darmowa.

  • 14. Data: 2016-05-25 10:05:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...
    > Mam kartę w której wypłaty z wszystkich bankomatów są darmowe wiec dla
    > mnie płacenia karta na poczcie nie generuje żadnych kosztów.

    Z tego co inni piszą wynika, że to podchodzi nie pod bankomat tylko wypłatę
    w innym banku - inna pozycja w TPiO.
    P.G.

  • 15. Data: 2016-05-25 10:19:03
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > b) wypłaty w oddziałach innych banków.
    >
    > I wypłaty w okienku pocztowym łapią się na b) a nie na a).
    > Więc nie bardzo rozumiem Twój komentarz.

    Spróbuję to wytłumaczyć: Kris ma jakąś niszową ofertę, prawdopodobnie
    kierowaną do pracowników instytucji finansowych albo będącą składnikiem
    jakiegoś większego pakietu dostępnego przy trudnych do spełnienia warunkach
    (np. saldo średniomisięczne 1 mln PLN na rachunku).

    Taką ofertę ma pewnie ze 100 osób w tym kraju, ale Krisowi to nie
    przeszkadza w sianiu zamętu i sugerowaniu jakoby bezpłatna wypłata z
    terminala w okienku pocztowym była oczywistą oczywistością.

    Ze swojej strony mogę to skomentować tak, że żal straszny z wypowiedzi typu
    jak Kris tutaj uskutecznia, bo potem ktoś może sobie pomyśleć, że
    rzeczywiście wypłaty realizowane w ten sposób są bezpłatne.

    No, ale musimy to znieść. Kris musi się koniecznie pochwalić, że ma za darmo
    coś, co 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa płaci. Tylko
    problem w tym, że mało kto sobie zdaje sprawę, jakie to Kris ma super
    warunki w banku. Jakby napisał, że mu bankomat wydaje podwójnie a obciąża
    tylko jeden raz - to by większość ludzi zrozumiała. Ale jak napisze, że mu
    bank nie pobiera opłaty za wypłatę w okienku obcego banku, to raczej mało
    osób się zorientuje w jego szczęściu. Zamiast tego wychodzi sianie zamętu.

    Także Kris - jak chcesz się nam tutaj pochwalić, że masz warunki lepsze niż
    99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa, to mam dwie propozycje:

    a) albo podawaj takie przypadki, które są dla większości jasne - np. opisany
    powyżej przykład z bankomatem - to każdy zrozumie

    b) albo pisz jasno "jestem mega wybrany i nie dorastacie mi do pięt, gdyż" i
    w tym miejscu możesz sobie opisać brak opłaty za jakąś mało popularną usługę

    Jak nie uwzględnisz tych propozycji, to raczej nikt Tobie nie będzie tutaj
    zazdrościł Twojego wyjątkowego cennika, ponieważ po prostu nikt się nie
    zorientuje, że jesteś w tej malutkiej części wybranych klientów.

    --
    Wysłane z pola.

  • 16. Data: 2016-05-25 10:27:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Płatność na poczcie zalicza mi jako wypłatę z bankomatu a ta jest dla mojej karty
    darmowa.

    To pochwal się w końcu, jaki to bank wydaje/wydawał takie magiczne karty i oczywiście
    powiedz też dokładnie, jakiego typu jest to karta i czy przypadkiem nie otrzymałeś
    jej w jakiejś promocji ?

    Ja też mam dwie darmowe kredytówki - z citi - i to nie simplicity, tylko gold - bo
    zostałem podobno "losowo wybrany" do tej oferty - i z db - a to w ramach przeprosin
    banku za to, że źle mnie poinformowali o warunkach zwolnienia z opłat - i czy to ma
    oznaczać, że każdy może dostać KK gold z citi czy silver z db bez opłat ?

  • 17. Data: 2016-05-25 10:44:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    IMHO jak w obcym bankomacie.
    Nie tylko na polskiej poczcie, podobnie np. na chorwackiej.

    -----

  • 18. Data: 2016-05-25 12:24:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > No, ale musimy to znieść. Kris musi się koniecznie pochwalić, że ma za
    > darmo
    > coś, co 99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa płaci.

    Coś Ci z rachunkami nie wyszło :).
    Wychodzi, że 10^-32 społeczeństwa nie płaci. Jeśli jest nas 30mln to
    wychodzi, że 3*10^-25 osoby nie płaci.
    Jeśli typowa osoba (w zaokrągleniu) waży 100kg to wychodzi, że 3*10^-20
    grama osoby nie płaci.
    Czyli Kris też płaci tylko jakiś (niewidoczny gołym okiem) skrawek paznokcia
    Krisa jest zwolniony :)
    P.G.

  • 19. Data: 2016-05-25 13:59:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 10:05:35 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Z tego co inni piszą wynika, że to podchodzi nie pod bankomat tylko wypłatę
    > w innym banku - inna pozycja w TPiO.
    Niektóre instytucje finansowe mają w TOiP tylko wypłata z bankomatu, nie mają nic o
    wypłacie w oddziałach innych banków
    U mnie tak jest
    Karta debetowa jak by to miało znaczenie

  • 20. Data: 2016-05-25 14:19:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 10:19:11 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:

> [...]
    > jakiegoś większego pakietu dostępnego przy trudnych do spełnienia warunkach
    > (np. saldo średniomisięczne 1 mln PLN na rachunku).
    Srata

    > Taką ofertę ma pewnie ze 100 osób w tym kraju, ale Krisowi to nie
    > przeszkadza w sianiu zamętu i sugerowaniu jakoby bezpłatna wypłata z
    > terminala w okienku pocztowym była oczywistą oczywistością.
    Znasz TOiP wszystkich banków zapewne

    > Ze swojej strony mogę to skomentować tak, że żal straszny z wypowiedzi typu
    > jak Kris tutaj uskutecznia, bo potem ktoś może sobie pomyśleć, że
    > rzeczywiście wypłaty realizowane w ten sposób są bezpłatne.
    Jakbyś czytał ze zrozumieniem to byś wyczytał że napisałem "DLA mnie bez różnicy"
    Słowo klucz "Dla mnie" W przeciwieństwie do Ciebie nie podejmuję się zgadywać jakie
    karty z jakim TOiP maja inni.

    > Także Kris - jak chcesz się nam tutaj pochwalić, że masz warunki >lepsze niż
    99.999999999999999999999999999999% społeczeństwa, to mam >dwie propozycje:
    Ciachnę poniższe bzdury daruj Sobie dalsze pisanie.

    > Jak nie uwzględnisz tych propozycji, to raczej nikt Tobie nie będzie >tutaj
    zazdrościł Twojego wyjątkowego cennika, ponieważ po prostu nikt >się nie zorientuje,
    że jesteś w tej malutkiej części wybranych >klientów.

    Niczego mi nikt nie musi zazdrościć- napisałem po prostu jak ja mam a skoro ty
    wywnioskowałeś że sugerowałem ze tak ma większość to Twój problem
    I tyle w tym temacie