  • 41. Data: 2019-10-19 07:42:31
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 22:08, J.F. pisze:

    > Dobrze liczyles. 1/6 w pierwszej sprawie, 1/6 w drugiej, 1/6 w
    > trzeciej ... to razem 1/216.

    O faucktycznie. Piłeś nie pisz;)

    > Nie jest to takie znow nieprawdopodobne.

    Nie takie znów nieprawdopodobne to byłoby gdyby się kowalskiemu przytrafiło.

    Rzeczywiście - na krany kliknąłem.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2019-10-19 15:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 07:42:31 +0200, Shrek napisał(a):

    > O faucktycznie. Piłeś nie pisz;)

    > Nie takie znów nieprawdopodobne to byłoby gdyby się kowalskiemu przytrafiło.

    Kowalski raczej nie bedzie mial 3 spraw o znieslawienie :-)

    J.

  • 43. Data: 2019-10-19 15:41:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2019 o 15:15, J.F. pisze:

    > Kowalski raczej nie bedzie mial 3 spraw o znieslawienie :-)

    No sam widzisz, jaki wyjątkowy okaz ten owsiak.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2019-10-19 15:45:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 22:53:35 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Sędziów w SO w W-wie jest 259 szt.
    > Wydziałów 27 sztuk.
    > Łatwo wyliczyć średnią sędziów na wydział.
    > Jak ktoś chce może sprawdzić dla konkretnego wydziału.

    Ale ktorego konkretnie, bo cywilnych jest tam 6 plus odwolawcze.

    Taki np II wydzial ma 6 sedziow jesli dobrze licze, z czego 2 w
    delegacji.
    A z wokandy wynika, ze tam glownie jedna sedzia pracuje :-)

    Sedziowie w ogole tak raz na tydzien pracuja, czy wokanda klamie ?

    J.

  • 45. Data: 2019-10-19 16:08:30
    Od: k...@g...com

    użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Skądinąd w tzw. internecie wyczytałem wyjaśnienia sądu - i że historia była właśnie
    mniej taka - o ile wyjaśnienie nie mija się z prawdą.
    > Otóż wszystkie te 3 sprawy trafiły do sądu jeszcze prze rozpoczęciem losowań - oraz
    mniej więcej w tym samym czasie.
    > To jedno - a drugie, że akurat do tego samego sądu (okręgowy w DC) właśnie wtedy
    trafił też ten sędzia - i jako że miał z tego powodu w referacie okrągłe 0 spraw, to
    prezes zarządził, że dopóki nie uzbiera mu się 125 spraw, to wszystkie nowe mają
    trafiać do tego właśnie sędziego.

    > Więc chyba się komuś pomyliło, że te sprawy zostały w taki sposób "wylosowane".

    Na całą prawdę od GWna/tefauenów/toków-efemów dawno temu przestałem
    liczyć. Ale darujmy im, oni też muszą przyciągnąć do siebie
    widza/czytelnika:)