    From: "maniek" <spam@spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - wydruk do pdf, zdefiniowana historia n-operacji
    Date: Mon, 30 Nov 2015 11:20:54 +0100

    Czy w tym "nowym" srajfonowym obecenym beznadziejnym mbanku jest możliwość
    wydrukowania sobie do pdf-a wygenerowanej listy wielu operacji z historii
    wybranych operacji? Czyli definiuję sobie, że interesują mnie przelewy od
    kwoty X do kwoty Y, z ostatnich np. 20 miesięcy.
    Najgorsze, że obecny system mtransfer traktuje jako zwykły przelew co mi się
    nie podoba, bo chciałem wygenerować listę najzwyklejszych przelewów, a nie
    szybkich płatności. Dla obecnego systemu czy mtransfer czy zwykły przelew to
    jedno i to samo...
    W starym mbanku robiło się to kilkoma kliknięciami myszy i cała wynikowa
    lista zdefiniowanych kryteriów wyszukiwania w historii transakcji, wraz ze
    szczegółami (adresat, nr konta, tytuł operacji) lądowała jako eleganka
    tabelka w pdf.
    Dziś nie widze nic takiego w tym g... banku, do którego zaglądam obecnie raz
    na kilka miesięcy, bo przeniosłem się do innego, a mbank zostawiłem z
    nadzieją, że może jeszcze wrócą te gimbazowe srajbuki po rozum i wywalą ten
    g.... ślimaczy, kobylasty interfejst dla dzieciaków.
    Tym bardziej tego nie widzę w wersji mobilnej, z której korzystam na PC, bo
    z tej domyślnej srajfonowej w ogóle się nie da korzystać jak człowiek i
    wchodzę tylko przez nią wtedy by obadać czy poszukiwane narzędzie w ogóle
    jest oferowane w porównaniu do w miarę normalnej, okrojonej wersji mobilnej.