  • 1. Data: 2015-07-08 12:47:46
    Temat: można zamknąć konta na Eurobanku online?
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    W mojej mieścinie w Eurobanku kolejki duże, nie mam czasu stać. czy jest
    mozliwośc likwidacji konta online i oszczędnościowego online? Chce zamknąc
    bo zauważyłem co miesięczne prowizje za karte, token, utrzymanie konta i
    inne bzdety rzędu 15-20 zł miesięcznie. to mi nie potrzebne bo konto
    eurobanku traktuje tylko jak transfer kasy do mbanku (w mojej mieścinie nie
    ma wplatomatów mbanku)

    --
    marcin_

  • 2. Data: 2015-07-08 17:43:08
    Temat: Re: można zamknąć konta na Eurobanku online?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin_" 559cffd6$0$8377$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > miesięcznie. to mi nie potrzebne bo konto eurobanku traktuje tylko jak transfer
    kasy do mbanku (w mojej mieścinie nie ma

    Nie wiem, jak można, ale wiem, że obecne konta (chyba Prestige)
    są lepsze. Są także już SMSy -- można wybrać pomiędzy SMSami
    i aplikacją telefoniczną.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-07-08 18:09:11
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 8 lipca 2015 12:48:05 UTC+2 użytkownik marcin_ napisał:
> [...]
    > inne bzdety rzędu 15-20 zł miesięcznie. to mi nie potrzebne bo konto
    > eurobanku traktuje tylko jak transfer kasy do mbanku (w mojej mieścinie nie

    Jeśli masz dowolne wpływy min. 1500 PLN miesięcznie to:
    - wpływ zapewnia bezpłatne prowadzenie konta,
    - zastrzegasz niepotrzebną kartę (można w systemie transakcyjnym),
    - w placówce mogą ci wgrać na telefon (nawet jakiś stary, z javą) bezpłatny
    token do potwierdzania operacji.
    Od tej pory konto stanie się bezpłatne i dalej może służyć twoim celom
    transferu. Rach. oszczędnościowy ma wyższe oprocentowanie niż w mBanku.
    Do końca roku na ROR też jest 2% jeśli przelewasz pobory, a pozostawisz tam
    nie więcje niż 1500zł.
    Zawsze przydaje się mieć konta w 2 bankach na różne okazje.

    W systemie transakcyjnym można zamykać poszczególne rachunki ale czy całe
    konto? Nie wiem. Ostatecznie, bez stania w kolejkach można wysłać
    wypowiedzenie umowy pocztą na adres banku i będzie "po ptokach".

  • 4. Data: 2015-07-08 18:27:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> a...@g...co

    : Jeśli masz dowolne wpływy min. 1500 PLN miesięcznie to:

    Czy w Prestige jest 500 pln? -- i do czego?
    (co zyskuję dzięki tej wpłacie?)

[...]

    Teraz można oprzeć się o SMSy.

[...]

    W Prestige -- 4% do 3kpln?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-07-10 11:40:30
    Od: m...@g...com

> [...]
    > inne bzdety rzędu 15-20 zł miesięcznie. to mi nie potrzebne bo konto
    > eurobanku traktuje tylko jak transfer kasy do mbanku (w mojej mieścinie nie

    Tak mozna zamykałem przez system transakcyjny,

    Niestety nie obędzie się bez telefonu bodajże z Wrocławia i suszenia gowy tudzież
    bicia piany i udowadniani na siłę:

    - Ale dlaczego pan chce zamknąć to konto przecież .....itd Mozę pan je jeszcze
    zostawi mogę zaproponować....
    - Nie dziękuję , chcę zamknąć i tyle

    i tak z 20 minut słuchania o tym jakie to jest dobre konto i dlaczego zamykam

    Ale ostatecznie zamknęło się po 30 dniach