PracaGrupypl.praca.dyskusje › niewyjebana platformowa kurwa (#110)

  • 1. Data: 2014-08-22 14:45:34
    Temat: niewyjebana platformowa kurwa (#110)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kurwa... dałem do odpisu świadectwo pracy jakiejś powskiej krowie... a
    ta przyjebała mi w centralnym miejscu dokumentu jakąś popierdoloną
    pieczątkę na pół kartki...

    nie wiem dlaczego ja muszę współegzystować z po/eu... co ja takiego
    zrobiłem, że nie mogę uwolnić się od tych jebanych kurew!

    a jeszcze pytałem, czy na oryginalne pani nic nie przystawi... "nie nie
    Panie nie!!!!!!!!!!!!!!!!", po czym przyjebała mi pieczątkę na
    świadectwie pracy...

    platforma europejska, o kurwa szkoda gadać...

  • 2. Data: 2014-08-22 15:01:31
    Temat: Re: niewyjebana platformowa kurwa (#110)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a... zapomniałem dopisać najważniejsze...

    oni za to dostają granty europejskie...

  • 3. Data: 2014-08-24 15:53:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest interpretacja tvn/eu: "dobrze chujowi co nie głosował na tuska i
    gronkiewicz waltz, że ta powska kurwa zniszczyła mu dokument!"...

    no co wWy na to?