  • 1. Data: 2017-02-24 22:38:09
    Temat: ocieplenie plyty balkonowej - jaka grubosc?
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej!
    Buduje dom i mam w nim 2 male balkony, ktore chce teraz okleic
    styropianem gdyz jestem na etapie robienia elewacji.
    Wiem, ze trend jest taki, ze rezygnuje sie z balkonow ogolnie, ale ja
    swoje zrobilem z lacznikami Isokorb:
    http://www.schock.pl/pl/produkty-pl/-elbet-elbet-80-
    mm-9

    Mostek jest wiec juz w duzym stopniu zlikwidowany.
    Pasuje mi ocieplenie plyty od spodu 20cm styropianem (Polstyr, lambda
    niby 0,0031) i jakos ok. 10cm na gorze. Oczywiscie boki tez beda
    docieplone. Zastanawiam sie, czy balkony nie beda wygladac pancernie,
    ale to wlasciwie sprawa drugorzedna. Dom ma byc cieply i to jest moj
    priorytet.
    Ile daliscie ocieplenia u siebie? Czujecie zimno, ktore "ciagnie" od
    balkonow?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2017-02-24 23:23:37
    Temat: Re: ocieplenie plyty balkonowej - jaka grubosc?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 22:38:13 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    >
    > Mostek jest wiec juz w duzym stopniu zlikwidowany.
    > Pasuje mi ocieplenie plyty od spodu 20cm styropianem (Polstyr, lambda

    super kosmiczny, tak z 10x lepszy niz normalny :)

> [...]
    > docieplone. Zastanawiam sie, czy balkony nie beda wygladac pancernie,
    > ale to wlasciwie sprawa drugorzedna. Dom ma byc cieply i to jest moj

    no bez jaj, wykosztowales sie na cieply montaz balkonu to sprawe wlasciwie
    zalatwiles. Tak 1/3 tego co napisales zrób.

    b.

  • 3. Data: 2017-02-25 02:23:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.02.2017 22:38, gobo wrote:
> [...]
    > styropianem gdyz jestem na etapie robienia elewacji.
    > Wiem, ze trend jest taki, ze rezygnuje sie z balkonow ogolnie, ale ja

    Nie po to oddzielasz balkon żeby go teraz ocieplać. Bez sensu.

  • 4. Data: 2017-02-25 08:39:16
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > http://www.schock.pl/pl/produkty-pl/-elbet-elbet-80-
    mm-9

    > Mostek jest wiec juz w duzym stopniu zlikwidowany.

    To po kiego chcesz ocieplać jeszcze?

  • 5. Data: 2017-02-25 21:34:27
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Laczniki nie w 100% likwiduja problem mostka, zawsze wiec mozna cos
    poprawic. Moge podkleic mniej styro, to zaden problem. Musze pojezdzic
    po okolicy i popatrzec jak wygladaja inne balkony.
    Piotr

  • 6. Data: 2017-02-25 21:35:11
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    :) Nie chce miec do siebie pretensji, ze gdzies oszczedzilem 100zl i mam
    teraz np. zimno od balkonu.
    Piotr

  • 7. Data: 2017-02-26 07:48:38
    Od: ArekM <a...@g...com>

    > :) Nie chce miec do siebie pretensji, ze gdzies oszczedzilem 100zl i mam
    > teraz np. zimno od balkonu.

    Jak dobrze zamontujesz drzwi balkonowe to nie będzie zimno. Nie kombinuj - daj circa
    5 cm na dole i na grzbietach jakiegos ciepłego, styrodur na górze (tyle, co by Ci się
    wygodnie na balkon po zrobieniu posadzki wychodziło).

    --
    PozdrawiAM

  • 8. Data: 2017-02-26 09:09:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 21:35:16 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
    > :) Nie chce miec do siebie pretensji, ze gdzies oszczedzilem 100zl i mam
    > teraz np. zimno od balkonu.

    Drzwiom wejściowym się przyjrzyj.
    Klamce konkretnie
    Mostek porównywalny z mocowaniem Twojego balkonu
    Bo trzpień i pewnie same klamki metalowe;)
    Co do balkonu- w sypialni mam tradycyjny balkon lany razem ze stropem. Od spodu dałem
    12cm styro, tyle co na ściany, od góry 5cm, od czoła chyba też 12cm.
    Żadnego dyskomfortu w okolicy drzwi balkonowych nie odczuwamy. Bo i niby skąd jeśli
    balkon styropianem opatulony.

  • 9. Data: 2017-02-26 20:51:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-26 o 09:09, Kris pisze:

> [...]

    > Żadnego dyskomfortu w okolicy drzwi balkonowych nie odczuwamy.
    >Bo i niby skąd jeśli balkon styropianem opatulony.

    No bo tak ma być, ale nie wszyscy tak robią, obok mam depevlopera który
    budował i tam płyta ocieplona tylko od dołu i z boku :( z góry nie bo
    tam są płytki :) kompletny bezsens.

    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-02-26 21:00:14
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Wspolczynnik U dla calych drzwi jakie zamowilem i wlasnie jada to 0,79
    wiec zakladam, ze beda w miare cieple.
    Pozdrawiam!
    Piotr