  • 1. Data: 2004-05-11 22:24:19
    Temat: odstąpienie od umowy kredytowej...
    Od: "Gawron" <s...@N...wp.pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczy: co mi poradzicie... Otóż wzielem
    kredyt na zakup uslugi w invest kredyt - wniosek byl sporzadzony 21
    kwietnia, natomiast termin wykonania uslugi - 5 maj... Wniosek to kopia
    pozniejszej umowy ale też z datą 21 kwiecien... Tylko dwie kwestie: kobieta
    w tym punkcie uslugowym powiedziala mi ze rzeczywisty koszt tego kredytu to
    200 zl okolo, a okazalo sie ze ten koszt to ponad 300zl. I jestem ugotowany,
    ze tak powiem, poniewaz chcialbym odstapic w mysl prawa o kredycie
    konsumenckim w ciagu 10 dni ale ten termin juz dawno minal, bo umowa/wniosek
    zawarta byla 21 kwietnia choc podpisalem ja 5 maja... Czy jest jakies
    wyjscie z tej sytuacji - kobieta mnie wprowadzila w blad i termin 10 dni
    minal choc 5 maja dopiero zobaczylem ten wniosek/umowe. Prosze o
    porade,pozdr

  • 2. Data: 2004-05-12 08:34:07
    Temat: Re: odst?pienie od umowy kredytowej...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 12 May 2004 00:24:19 +0200, "Gawron"
    <s...@N...wp.pl> wrote:

    >konsumenckim w ciagu 10 dni ale ten termin juz dawno minal, bo umowa/wniosek
    >zawarta byla 21 kwietnia choc podpisalem ja 5 maja... Czy jest jakies

    Skoro podpisałeś 5 maja, to zawarłes umowę 5 maja.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-05-12 15:10:58
    Temat: Re: odstąpienie od umowy kredytowej...
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Gawron wrote:

> [...]
    > wyjscie z tej sytuacji - kobieta mnie wprowadzila w blad i termin 10 dni
    > minal choc 5 maja dopiero zobaczylem ten wniosek/umowe. Prosze o

    jak mogła być zawarta umowa 21 kw jak popisales juz 5 maja? :D

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 4. Data: 2004-05-12 21:55:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 12 May 2004 17:10:58 +0200, sebol <i...@a...pl> wrote:

> [...]

    dlaczego nie umieściłeś daty obok swojego podpisu? Jak to było z tym
    Polakiem i szkodą? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-05-12 22:16:10
    Temat: Re: odstÂąpienie od umowy kredytowej...
    Od: "A.Zjata" <a...@a...pl>

    > Skoro podpisałeś 5 maja, to zawarłes umowę 5 maja.

    Trzypion... czytam od dluzszego czasu co piszesz na temat prawa na grupach i
    widze ze wiedze to masz ale czysto teoretyczna. Marnujesz sie tutaj,
    powinnienes pojsc na prawo (serio pisze, bez sciemy).

    Teoretycznie zgodnie z KC masz racje i co z tego jak prawie nie masz szans tego
    udowodnic w sadzie (zakladam ze podpisujacy, podpisal sie ale daty kolo podpisu
    nie zlozyl) ?

    A.Zjata

  • 6. Data: 2004-05-12 22:21:00
    Od: a...@a...pl

    > dlaczego nie umieściłeś daty obok swojego podpisu? Jak to było z tym
    > Polakiem i szkodą? :-)

    Ooo... widac praktyka :-) no wlasnie podpisujac cokolwiek, _zawsze_ date kolo
    podpisu (nawet jesli Pani sie bardzo usmiecha i mowi ze to tylko formalnosc),
    dodatkowo parafka na kazdej stronie umowy i _dokladnie_ sprawdzic czy posiadamy
    kopie wszystkich dokumentow ktore podpisalismy, zalacznikow, regulaminow, etc.
    i czy sa one podpisane przez druga strone wraz z pieczatka (nie wiem po co ona
    poniewaz zadne prawo nie zobowiazuje firm do posiadania pieczatki, ale tak juz
    sie przyjelo ze papier z pieczatka jest wazniejszy)

    Nie przesadzajmy jednak z tym Polakiem, to taka natura ludzka, a nie tylko
    ulomnosc naszego kochanego narodu.

    A.Zjata

  • 7. Data: 2004-05-13 03:20:17
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 13 May 2004 00:21:00 +0200,
    osoba podpisana: a...@a...pl <a...@a...pl>
    napisała:
    [...]

    > poniewaz zadne prawo nie zobowiazuje firm do posiadania pieczatki, ale tak juz
    Na pewno nie ? Kolega jak, zakładał działalnośc, to musiał mieć a)
    pieczątkę, b) "szyld"
    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides