  • 1. Data: 2016-02-09 10:54:10
    Temat: optima daje 2,7%
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    BGŻ Optima, oferta dla Nowych Środków *dla obecnych i nowych Klientów

    oprocentowanie: 2,7% w skali roku do 100 000 zł oraz 1,9% dla nadwyżki
    powyżej 100 000 zł

    okres: od 9 lutego 2016 r. do 7 kwietnia 2016 r.

    - przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków
    pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz
    Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta , wg stanu
    na koniec dnia 8 lutego 2016 r

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2016-02-12 15:45:34
    Temat: Re: optima daje 2,7%
    Od: m...@o...pl

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 10:54:10 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
> [...]
    > pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz
    > Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta , wg stanu

    U mnie wszędzie widnieje 1,50 %, mimo że spełnione warunki "Nowych Środków"

  • 3. Data: 2016-02-12 17:01:53
    Od: b...@o...pl

    Podobno promocyjne oprocentowanie bez problemów widoczne
    jest dopiero w dniu następnym po przelewie. Bez pytania.

  • 4. Data: 2016-02-12 17:04:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > U nie tez tak bylo. Zapytalem przez poczte wew. O co chodzi i
    > poprawili na 2.7
    > No ale jak ktos nie zapyta to co bedzie?

    Ja dziś zajrzałem (było 5zł odsetek) i pisało 1,90%.
    Przelałem te 5zł i zaczęło pisać 1,50%.
    Ale gdzieś tam był link do informacji, jak to jest no i tam opis jak trzeba.
    Zakładam, że do końca miesiąca zrobią porządek, a ja nie zapomnę sprawdzić
    co im wyszło.
    P.G.

  • 5. Data: 2016-02-14 21:38:01
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Zyga wrote:

> [...]
    > powyżej 100 000 zł
    >
    > okres: od 9 lutego 2016 r. do 7 kwietnia 2016 r.

    Czy to jest rachunek a vista czy lokata terminowa?

    BOŚ Bank ma w ofercie lokatę na 6 miesięcy, która jest oprocentowana 2.8%
    dla nowych środków (dla posiadaczy ROR, który być może nie jest bezpłatny).
    Kapitalizacja (zdaje się) jednorazowa, na koniec okresu.

    Zastanawia mnie, czy to Optima ma tak kiepską ofertą, czy BOŚ Bank ma tak
    dobrą, czy może jest jakiś haczyk w BOŚ (np. kapitalizacja na koniec
    okresu)?

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2016-02-14 22:04:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 14 Feb 2016 21:38:01 +0100, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >Czy to jest rachunek a vista czy lokata terminowa?
    Z Optimy możesz wyjmować po troche, ile razy chcesz, przelew jest bez
    opłat. Przelew jest możliwy tylko na konto "powiązane", to z którego
    robiłeś pierwsze zasilenie. Można je zmienić w dowolnym momencie
    definiując nowe w systemie i dla potwierdzenia robiąc przelew np 1 zł
    z tego nowego, które chcesz powiązać.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2016-02-16 23:13:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" g...@4...com

    > robiłeś pierwsze zasilenie. Można je zmienić w dowolnym momencie
    > definiując nowe w systemie i dla potwierdzenia robiąc przelew np 1 zł
    > z tego nowego, które chcesz powiązać.

    Czas to pieniądz? Zmiana tego konta to nasz zysk procentowy. ;)
    Gdy Optima zrówna swe możliwości pozaprocentowe
    z konkurentami -- zrówna także oprocetowanie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'