  • 1. Data: 2015-03-13 17:43:09
    Temat: pomieszczenie gospodarcze na działce - z czego wybudować ?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    powoli zbieram sie do realizacji pomieszczenia gospodarczego na klunkry na działce i
    zastanawiam się z czego to wymurować. Bede murował sam, pare scianek postawilem nic
    sie nei zawaliło wiec mysle ze dam rade. W perspektywie paru lat i tak trzeba bedzie
    zrobic wyprawe i zasmarować to tynkiem silikonowym jaki jest na chalupie ale na
    poczatek bedzie tak jak sie wymuruje. Na poczatku myslalem o cegle rozbiorkowej ale
    wystapil deficyt tego towaru w mojej okolicy - wiec bedzie pustak - tylko nie wiem
    jaki ? zwykly suporex ? żeby bylo najtaniej

    moze ktos przechodzi przez ten temat i moze pomoc

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2015-03-13 19:23:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zależy od lokalnych cen. Sprawdż co wychodzi u Ciebie najtaniej za m2 i temat z
    głowy.

  • 3. Data: 2015-03-13 20:38:55
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >moze ktos przechodzi przez ten temat i moze pomoc

    Skad jestes? Jak slask to mam takiej cegly w diably...