  • 1. Data: 2002-03-25 13:01:43
    Temat: prawo a net
    Od: "BaMsE" <b...@2...pl>

    witam!
    mam problem z moim dostawca netu do domu, tzn. mam stale lacze, dziala mi
    ale czesto w srodku dnia (i nie tylko)przerywa (nie ma go przez 1h - 5h, lub
    sie wali polaczenie co pol godziny), w umowie mam ze jak jest awaria powyzej
    16h to przysluguje mi 2 dni gratis, ale jest problem w tym ze nigdy nie mam
    tak dlugiej przerwy w dostepie do netu. Moze ktoś mial juz taki przypadek i
    zechce sie podzielic doswiadczeniami co zrobil. Ja jestem nawet gotow sie
    sadzic z tymi dupkami co mam z nimi umowe bo tylka sa mocni w gebie. Jesli
    zna sie ktos na sprawie to prosze o porade co mam zrobic zeby wywalczyc
    swoje. Sek w tym ze nie wiem jak im to udowodnic ze akurat teraz nie mam
    sieci (netu) bo byliby glupcami chyba jakby przyszli do mnie i faktycznie
    stwierdzili jej brak. Nieraz mam ochote granata im do srodka glownej
    siedziby wrzucic. Prosze o powazne opinie i moze jakies podpowiedzi gdzie
    sie udac i cos wskurac. Z gory dzieki za podpowiedz.
    Pozdrawiam BaMsE