eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiproszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku › proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
  • Data: 2016-02-11 15:49:08
    Temat: proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    fundacja rozważa otworzenie darmowego rachunku w jednym
    z czterech banków ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i ew.
    Raiffeisen Polbanku, przestudiowałem już taryfę opłat

    chodzi mi o krytykę czego złego można spodziewać się po
    tych bankach, np.:
    - z wszystkim każą latać do oddziału
    - po zastrzeżeniu debetówki złośliwie wysyłają nową
    - na wyciągach pojawiają się jakieś dziwne opłaty nie wiadomo za co
    - nie odpowiadają na reklamacje
    itd. itp.

    chodzi mi o wszelkie uciążliwości dla klienta firmowego
    z którymi Wy zetknęliście się i możecie mnie przestrzec...