  • 1. Data: 2003-05-15 06:21:32
    Temat: witam - pytanie o krus
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    jesli kupie dzialke siedliskowa z domem , obora i stodola na dzialce 3000
    m2, do tego bedzie jeszcze 0,5 ha ziemi klasy 2a (lub b) , i nie cala
    dzialka tych 3000 m2 to jest odrolniona to mam szanse na krus ?
    zaznaczam ze do tej pory nie mialem nic wspolnego z rolnictwem .
    aha sprawa bedzie wygladac jeszcze tak :
    z koniecznosci wziecia kredytu hipotecznego bedzie to na 4 wlascicieli -
    rodzice (1 pracuje , 2 emeryt) oraz brata i mnie .
    jak w takiej sytuacji mozna wejsc w krus ?
    slyszalem o jakichs zmianach w zwiazku z UE ale nie wiem jakie co
    wprowadzili ?
    czy cos trzeba bedzie dokupic?
    pozdrawiam i dziekuje za szczegolowa odpowiedz