  • 11. Data: 2015-04-19 01:15:16
    Temat: Re: z zycia szarego obywatela
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-18 16:06, z pisze:
> [...]
    > Jak się okazało ta zaliczka nigdy nie wpłynęła do US.
    > Co teraz pracownik ma zrobić? W wyroku sądu jak byk stoi że organ
    > skarbowy ma mieć tę zaliczkę. Domyślam się że komornik w ten sposób
    > powetował sobie stratę.
    > Ścigać komornika?
    > A może US powinien to zrobić?
    > Jak żyć w państwie w którym "fachowcy" zawodowo zajmujący się prawem z
    > mocy państwa okazują się patałachami, niedouczonymi łajzami dbającymi
    > tylko o swoją kieszeń.
    > Piszę tu zarówno o komorniku, syndyku jak i sędziach sądu pracy którzy w

    Przeczytaj jeszcze to:
    http://www.fakt.pl/polityka/dykiel-krytykuje-komorow
    skiego-za-emerytury-i-ofe,artykuly,538680.html

    --
    animka

  • 12. Data: 2015-04-19 09:47:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 17:46, 666 pisze:
    > IMHO bank nie powinien zrealizować tego zajęcia, choć wynika to z prawa
    > upadłościowego, a nie z prawa bankowego.
    > Tak czy inaczej pracownik powinien poskarżyć się na bezprawne czynności
    > komornika do izby komorniczej, ziarnko do ziarnka... .

    Tak coś przeczuwałem że bank tu też zawinił (ciekawe dlaczego miałem
    takie przeczucie ;-) )

  • 13. Data: 2015-04-19 11:29:13
    Temat: Re: z zycia komornika
    Od: n...@p...pl

    A mnie tam historia Andrzeja Września nie wzrusza

    chciał się bydlak dorobić na cudzej krzywdzie
    kupując od komornika - to płaci za swój brak
    moralności.

    Oby było więcej tak "poszkodowanych" przez komorników

  • 14. Data: 2015-04-20 12:22:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2015 02:29:13 -0700 (PDT), n...@p...pl wrote:
> [...]
    > kupując od komornika - to płaci za swój brak
    > moralności.
    >
    > Oby było więcej tak "poszkodowanych" przez komorników

    Dopoki nie trafi na mnie, prawda?

    Ech, cebula...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2015-04-20 13:58:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2015 11:29:15 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
> [...]
    > kupując od komornika - to płaci za swój brak
    > moralności.
    >
    > Oby było więcej tak "poszkodowanych" przez komorników

    A czemu kupowanie od komornika to "brak moralności"?

  • 16. Data: 2015-04-20 15:07:25
    Od: " 666" <...@...6>

    Bo zapewne niemoralne jest przelicytowywanie kolesiów komornika powyżej ceny
    wywoławczej.
    A w niektórych przypadkach grozi kalectwem, co niemoralnie naraża na koszty publiczną
    służbę zdrowia.

    -----

  • 17. Data: 2015-04-20 15:15:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości grup

    >Dopoki nie trafi na mnie, prawda?
    >Ech, cebula...

    Nie tylko. Im mniej bedzie licytantow, tym cena bedzie nizsza. Czyli
    to takze ten "biedny dluznik" bedzie poszkodowany, jak uslyszy "wzial
    pan kredytu pol miliona, zbudowal dom, nie placil rat, dom
    sprzedalismy, ale byl warty tylko 100 tys, jest pan nam winien jeszcze
    400 tys".

    Ewentualnie przyjdzie komornik, zabierze Nowemu samochod, prawem
    kaduka, bo mial licytowac sasiada, ale cos mu sie pomylilo.
    Sad najpierw bedzie rozpatrywal pilne zazalenie przez miesiac, potem
    odpowie ze juz sie nie da zrobic, bo licytacja sie odbyla, a potem ze
    Nowy nie ma racji ze samochod byl warty 50 tys, jako ze publiczna
    licytacja dobitnie wykazala wartosc rynkowa to tylko 3 tys, tyle dal
    najhojniejszy oferent.

    Komornik ma wiec Nowemu zwrocic 3 tys.
    O ile w ogole cokolwiek dostanie, bo jak widac sad chetniej uzna ze
    pieniadze juz poszly do wierzycieli i nic sie nie da zrobic :-)

    J.

  • 18. Data: 2015-04-20 15:55:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" mh2uhh$v3v$...@n...supermedia.pl

> [...]
    > ceny wywoławczej. A w niektórych przypadkach grozi kalectwem, co
    > niemoralnie naraża na koszty publiczną służbę zdrowia.

    A już tam kalectwo! Kiedyś po prostu było to kopnięcie w dupę. :)
    Czyżby teraz prawnicy zwiększyli (?zeskalowali?) swe ,,prawnicze'' sankcje?

    -=-

    Najpierw latami rozrasta się nieprawość, której efektem jest niechęć
    narodu/społeczeństwa do państwa -- później (gdy zdesperowani ludzie
    chwytają za broń) amerykański prezydent mówi o wojnie hybrydowej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-04-21 08:40:51
    Temat: z zycia komornika
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Mnie zastanawia, kiedy będzie pierwszy news, że jakiś komornik został zastrzelony w
    czasie kradzieży i zaboru mienia, czyli w trakcie tzw. czynności. Bo myślę, że
    jesteśmy już blisko.

  • 20. Data: 2015-04-21 12:01:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" napisał w wiadomości
    >Mnie zastanawia, kiedy będzie pierwszy news, że jakiś komornik został
    >zastrzelony w czasie kradzieży i zaboru mienia, czyli w trakcie tzw.
    >czynności. Bo myślę, że jesteśmy już blisko.

    Tak blisko to nie.
    U nas czesciej komornik bedzie uzbrojony niz okradany. I jeszcze moze
    przyjechac z policja i/lub ochrona.
    Ale siekiera moze zarobic ...

    http://www.fakt.pl/Prawie-zabil-komornika-Sad-lagodz
    i-kare-bo-komornik-sie-pomylil,artykuly,192125,1.htm

    J.