  • 1. Data: 2011-09-14 23:35:50
    Temat: [gwk] lakier samochodowy w sprayu z dopasowaniem koloru
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Gdzie w Krakowie albo okolicy do 20 km zmieszaja mi lakier do karoserii na
    podstawie ogledzin auta? Nie mam zadnego oznaczenia koloru ani nazwy.
    Idealnie, jakby mozna bylo dostac ten lakier w sprayu.

    Uwaga, crosspost. fut: pl.regionalne.krakow

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-09-15 06:52:59
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-14 23:35, Maciek wrote:

> [...]
    > Idealnie, jakby mozna bylo dostac ten lakier w sprayu.
    >
    > Uwaga, crosspost. fut: pl.regionalne.krakow

    Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy
    lakier po prostu ma inny odcień.

    Shrek.

  • 3. Data: 2011-09-15 11:06:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 06:52:59 +0200 osobnik zwany Shrek
    wystukał:

    > Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    > podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy
    > lakier po prostu ma inny odcień.

    widziałem ostatnio punkt gdzie robią samochodowe lakiery i nabijają w
    spray róg Radzymińskiej i Łodygowej.
    http://mapa.targeo.pl/Punkt_1,18,21.07609,52.28693?l
    =df89cdb795ccda6d

    czy dobierają po kolorze to nie wiem, ale jk to lakiernicy to muszą to
    umieć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-09-15 11:14:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-15, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    =df89cdb795ccda6d

    > czy dobierają po kolorze to nie wiem, ale jk to lakiernicy to muszą to

    Niech zobaczy jeszcze tu:

    http://www.moto-market.pl/pol-lack/

    --
    Artur

  • 5. Data: 2011-09-15 11:24:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-15 06:52, *Shrek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    > podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy
    > lakier po prostu ma inny odcień.

    Niektóre dobre sklepy z lakierami (np. Standox, Spies-Hecker) mają
    czasem X-Rite lub odpowiednik i mogą na podstawie pomiaru i bazy kolorów
    w takich sytuacjach pomóc. Czasem wystarczy po prostu baza kolorów i
    doświadczony pracownik :) - podzwoń.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 6. Data: 2011-09-15 12:14:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-15 11:24, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    Czasem wystarczy po prostu baza kolorów i doświadczony pracownik :) - podzwoń.

    Zwłaszcza, że wnioskując z faktu, że chodzi o zaprawki sprajem, to i tak
    perfekcyjne dopasowanie koloru będzie miało niezbyt krytyczne znaczenie...

  • 7. Data: 2011-09-15 18:26:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-15 12:14, Jakub Witkowski wrote:

    > Zwłaszcza, że wnioskując z faktu, że chodzi o zaprawki sprajem, to i tak
    > perfekcyjne dopasowanie koloru będzie miało niezbyt krytyczne znaczenie...

    Nie, chodzi o cały zderzak i drobne (kilkanaście cm2 w innych punktach).
    Nie mam ochoty pakować 1/10 wartości samochodu w naprawy, czegoś co
    uważam tylko za dupowóz. Chodzi głównie, żeby nie rdzewiał, a jak da się
    to zrobic, żeby po oczach nie waliło, to tym lepiej.

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-09-15 22:05:43
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message

    > Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    > podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy lakier
    > po prostu ma inny odcień.
    >
    > Shrek.

    Grodzisk Mazowiecki przy stacji kolejowej.Okazuje sie że nawet kolor po
    kodzie ma kilka lub kilkanaście odcieni. Dobiorą - nabiją spraja i nie
    złupią. Do tego jeszcze podpowiedzą jak malować - chyba ze nie będzie czasu.

    LM

  • 9. Data: 2011-09-15 22:08:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-15 22:05, Heinzkalter wrote:

> [...]
    > kodzie ma kilka lub kilkanaście odcieni. Dobiorą - nabiją spraja i nie
    > złupią. Do tego jeszcze podpowiedzą jak malować - chyba ze nie będzie

    THX. Jak nic nie znajdę to podjadę.

    Shrek

  • 10. Data: 2011-09-16 10:35:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    > podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy

    moim zdaniem dowolna mieszalnia nabija w spraje
    np ta http://www.moto-market.pl/pol-lack/

    wczesniej byli przy powązkowskiej/burakowskiej ale ze 1,5 roku temu
    przeniesli sie