  • 1. Data: 2015-07-29 21:01:23
    Temat: hak- brak wpisu w DR
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    mam dwa pytania:
    1) czy wpis do dowodu rejestracyjnego "hak" dokona dowolny WK czy
    jedynie ten z danego rejonu (nie przerejestrowałem na siebie auta i auto
    zameldowane jest 300km ode mnie)
    2) czy jeżeli będę jeździł bez wpisu hak, ale z ważnym badaniem
    technicznym ze stacji diagnostycznej to dostanę jakiś mandat?

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-07-29 22:41:17
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    1) Tylko ten w którym jest zarejestrowany.
    2) Zabiorą Ci dowód i odeślą te 300 km. Jak się uprą mogą Cię holować. Jeździsz
    pojazdem niedopuszczonym do ruchu. Mandat też mogą dać do 300 albo 500, nie pamiętam.

  • 3. Data: 2015-07-30 00:51:33
    Temat: Re: hak- brak wpisu w DR
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-07-29 o 22:41, Konfabulator pisze:
    > 1) Tylko ten w którym jest zarejestrowany.
    > 2) Zabiorą Ci dowód i odeślą te 300 km. Jak się uprą mogą Cię holować. Jeździsz
    pojazdem niedopuszczonym do ruchu. Mandat też mogą dać do 300 albo 500, nie pamiętam.

    Tam pierdolicie obywatelu jak potłuczony.
    Niezgodność zapisów w dowodzie ze stanem faktycznym to podstawa do
    mandatu i zabrania dowodu, nie znaczy, że pojazd jest niezdatny do
    ruchu. Nikt nikogo nie zholuje.
    www.diagnosta.pl - idź i doczytaj.

  • 4. Data: 2015-07-30 07:25:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-30 o 00:51, Scobowski pisze:

> [...]
    > Niezgodność zapisów w dowodzie ze stanem faktycznym to podstawa do
    > mandatu i zabrania dowodu, nie znaczy, że pojazd jest niezdatny do

    no dobra - ale na wpis do DR mam 30 dni - czyli w ciągu miesiąca mogę
    wyskoczyć na wakacje, a urzędników za ciężką pracę wynagrodzić dopiero
    po powrocie?
    a jakbym przejeżdżał przez miasto rejestracji mojego auta to wpiszą mi
    hak do starego DR na podstawie świstka z SKP i mojej umowy k-s? :)

    Łukasz

  • 5. Data: 2015-07-30 08:00:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    r.man.poznan.pl
    *Scobowski* napisał(-a):

    > W dniu 2015-07-29 o 22:41, Konfabulator pisze:
    ^^^^^^^^^^^
    > Tam pierdolicie obywatelu jak potłuczony.

    Nick nie bez pokrycia :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2015-07-30 09:01:48
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Ty czytaj na diagnosta.pl, a ja jednak wolę PoRD i rozporządzenia, a te są jasne.
    Wystarczy że policjantowi się uwidzi, że ten hak to jakiś taki według niego nie teges
    i zagraża bezpieczeństwu ruchu i może Ci go holować. To, że 99% tego nie zrobi nie
    oznacza że nie może, więc w dupie mam Twoje zdanie i diagnoste.pl.

  • 7. Data: 2015-07-30 12:02:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup
    >mam dwa pytania:
    >1) czy wpis do dowodu rejestracyjnego "hak" dokona dowolny WK czy
    >jedynie ten z danego rejonu (nie przerejestrowałem na siebie auta i
    >auto zameldowane jest 300km ode mnie)

    Tylko wlasciwy, i tylko na wniosek wlasciciela.
    Wlascicicielem niby jestes, ale ten wniosek pewnie sie skonczy wymiana
    dowodu ...

    >2) czy jeżeli będę jeździł bez wpisu hak, ale z ważnym badaniem
    >technicznym ze stacji diagnostycznej to dostanę jakiś mandat?

    Kto tam policjantow wie, ale ryzykujesz wiecej.
    Lepiej wpisac.

    J.

  • 8. Data: 2015-07-30 12:07:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Niezgodność zapisów w dowodzie ze stanem faktycznym to podstawa do
    >mandatu i zabrania dowodu, nie znaczy, że pojazd jest niezdatny do

    Ale pojazd jest niedopuszczony do ciagniecia przyczep bez wpisu.

    J.

  • 9. Data: 2015-07-30 13:09:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

    > Ale pojazd jest niedopuszczony do ciagniecia przyczep bez wpisu.

    to zostawisz przyczepę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-07-30 23:45:06
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 09:01, Konfabulator pisze:
> [...]
    oznacza że nie może, więc w dupie mam Twoje zdanie i diagnoste.pl.

    Se miej.
    Przez prawie 5 lat użerałem sie z mniej i bardziej ogarniętymi
    diagnostami (a są wśród nich i doktorzy, dasz wiarę?), praktykami, oraz
    z ludźmi z Wydziałów komunikacji.
    I praktyka jest taka: co instytucja, to wykładnia. Dlatego polecilem
    forum, takich kwiatków jest tam tysiąc.
    Ogólnie: W dupie byłeś, gówno widziałeś :)
    To, co ktoś (np. WK) uznaje za prawidłowe, to ktoś inny (np. ITS)
    podważy, a jeszcze ktoś inny (np. mundurowi) uznają za normę i coś
    dopuszczalnego. Przy czym inni mundurowi (np. krokodyle) będa ścigać.
    Wszystko na podtstawie tych samych przepisów, ale róznych interpretacji.
    Nie zmienia to faktu, że istnienie niewpisanego do dowodu to nie jest
    sterka istotna ani stwarzająca zagrożenie.
    A jak już masz go na zaświadczeniu z badania, to w ogole spisz spokojnie
    (o ile zmiescisz sie w miesiącu z wpisem do DR).