  • 1. Data: 2015-05-08 21:39:57
    Temat: honda cbr 125 jak przerobić do stuntu
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Co potrzebuje do przerobienia hondy cbr 125 żebym mogła stuntowac

  • 2. Data: 2015-05-08 22:00:58
    Temat: Re: honda cbr 125 jak przerobić do stuntu
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 08.05.2015 o 21:39, patkadublin pisze:
    > Co potrzebuje do przerobienia hondy cbr 125 żebym mogła stuntowac

    Honde CBR 125 i stunt

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-05-09 06:06:41
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > Honde CBR 125 i stunt
    Kupiłam honde bo chłopaki z stuntu mi tak doradzili teraz kwestia jaka
    zębatke muszę założyć i co jeszcze jest mi potrzebne

  • 4. Data: 2015-05-09 07:49:32
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.05.2015 o 06:06, patkadublin pisze:
    > Arni napisal

    > Kupiłam honde bo chłopaki z stuntu mi tak doradzili teraz kwestia jaka
    > zębatke muszę założyć i co jeszcze jest mi potrzebne

    a czemu chłopaki ze stuntu Ci nie doradzą?

    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-05-09 08:28:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-05-09 o 07:49, Arni pisze:

    > a czemu chłopaki ze stuntu Ci nie doradzą?

    Bo najwiekszym dotad osiagnieciem "chlopakow od stuntu" bylo wstanie od
    kompa i zrobienie sobie kanapki z ketchupem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 6. Data: 2015-05-09 19:22:50
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Arni napisal

    > a czemu chłopaki ze stuntu Ci nie doradzą?

    Bo chłopaki jedzą 600 a ja jako dziewczyna chce zacząć stunt od małego a
    później wskoczyć na większy ale na start potrzebuje pomocy jak zrobić żeby
    wszystko grało w hondzie mam 600 ale na start to trochę duża maszyna

  • 7. Data: 2015-05-09 19:27:10
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    chłopaków nie spędza czasu na kompie i robieniu sobie kanapki z ketchupem
    tylko oni mają większe maszyny i nie mają pojęcia jaka zębatka będzie ogarniać
    sprale

  • 8. Data: 2015-05-09 19:47:36
    Temat: Re: honda cbr 125 jak przerobi? do stuntu
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 19:22, patkadublin pisze:

    > Bo chłopaki jedzą 600 a ja jako dziewczyna chce zacząć stunt od małego a
    > później wskoczyć na większy

    Słusznie, że chcesz zacząć od mniejszego sprzętu. Jednak nawet w takim
    przypadku Twoi koledzy od stuntu mają więcej pojęcia na temat
    dostosowania małego sprzętu niż osoby korzystające z tej grupy dyskusyjnej.

    Pamiętam, że jeśli chodzi o stawianie na tylne koło, nawet 50-tka Suzuki
    dawała radę. Czyli teoretycznie 125 powinna jeszcze lepiej sobie radzić.

    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

  • 9. Data: 2015-05-09 20:42:05
    Od: patkadublin <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    Dzięki chłopaki się szykują do zawodów i nie mają czasu a nie mogę się
    zalogować na stunt Poland bo chcą odpowiedzi na pytanie a nie mam pojęcia
    jaka jest odpowiedź na to pytanie

  • 10. Data: 2015-05-09 21:08:22
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Sat, 9 May 2015 17:27:10 +0000 (UTC), patkadublin
    <seem_kula@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > i nie mają pojęcia jaka zębatka będzie ogarniać
    > sprale

    Wątpię żeby ktokolwiek tutaj wiedział jaka zębatka będzie ogarniać
    sprale. Ja nawet nie wiem co to jest :o
    Muszę poguglować.

    --
    pozdro