  • 1. Data: 2011-03-06 12:33:17
    Temat: honda hornet bar weight - wymiana kierownicy
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    witam
    wymieniam kierownice
    w srodku starej kierwonicy sa jakies odwazniki
    posciagalem juz wszystko tylko za cholere nie moge tych odwaznikow (do nich
    sie przykreca 'bar ends')
    z tego co wygooglowalem mechanicy z hondy uzywaja jakiegos 'laku' co by sie
    to nie obkrecalo w srodku kierownicy
    macie jakies pomysly jak to wytszarpac? dzieki

  • 2. Data: 2011-03-06 12:59:33
    Temat: Re: honda hornet bar weight - wymiana kierownicy
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"siny" w srodku starej kierwonicy sa jakies odwazniki
    posciagalem juz wszystko tylko za cholere nie moge tych odwaznikow (do nich
    sie przykreca 'bar ends')

    W kierownicy sa ok 10 cm mocowania, zatrzasniete sa na dwoch pazurkach ktore
    wchodza w otwory w kierownicy.
    Na zewnatrz widac taki kolnierz z cienkiej blachy z przecieciem - musisz
    scisnac go do wkladajacv miedzy niego a kierownice cos cienkiego n.p.
    koncowke sruborka. (znaczy siem malego srubokreta) co 180 stopni a potem
    calosc wysunac.
    Jak nie skumasz co napisalem daj znac to wysle foto jak to wyglada wewnatrz

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-03-06 13:07:46
    Od: "siny" <s...@t...pl>

> [...]
    > calosc wysunac.
    > Jak nie skumasz co napisalem daj znac to wysle foto jak to wyglada

    tam sa takie dwie zapatki (ktore zachodza na krawedz kierownicy) pewnie o
    nie chodzi

    scisnac je i obrocic o 180 stopni
    potem pociagnac....ide powalczyc
    dzieki za wskazowke

  • 4. Data: 2011-03-06 13:18:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "siny"
    scisnac je i obrocic o 180 stopni
    potem pociagnac....ide powalczyc
    dzieki za wskazowke

    Scisnac srezynowa tulejke wkladajac dwa sruborki co 180 stopni.
    Nie trzeba obracac
    Wkrecic srubke i za srubke wyciagnac...
    Bedzie szlo z oporem bo na koncu sa jeszcze oringi

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-03-06 13:54:28
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    robilem i spier.....ilem
    http://www.youtube.com/watch?v=osK_3L8P-Tk
    chyba bylo juz tak zatrzewione bo nie chialo wyjsc...
    i ... zlamalem te zapadki :(

    kuzwa mac

  • 6. Data: 2011-03-06 14:03:31
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    http://img151.imageshack.us/i/innerweight.jpg/

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 7. Data: 2011-03-06 19:35:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"siny" chyba bylo juz tak zatrzewione bo nie chialo wyjsc...
    > i ... zlamalem te zapadki :(

    Dont stress jak pogadasz dobrze z dziadkiem tytusem to dziadek pogrzebie z
    gratach i znajdzie taka sprezynke.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-03-07 20:21:39
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Dont stress jak pogadasz dobrze z dziadkiem tytusem to dziadek pogrzebie z
    > gratach i znajdzie taka sprezynke.

    Powaga?
    Milo z Twojej strony.
    Tylko jak tu sie z dziadkiem dobrze gada? Na kolana trza usiasc? :) hehe
    Mozna na prv?

  • 9. Data: 2011-03-08 04:33:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "siny"
    Tylko jak tu sie z dziadkiem dobrze gada? Na kolana trza usiasc? :) hehe

    Na kolana to ja mam wnuka i mlode laski - w sobote popacze w garazu.
    Daj jakies dane na priv

    --
    Tytus
    żółta motorynka