  • 1. Data: 2013-03-15 11:30:28
    Temat: hot spot + zwykla rozmowa voice?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Da rade rownoczesnie na androidzie? Rozmowa oczywiscie, nie przez skype
    tylko standardowo gsm, znaczy, zeby telefonik zadzwonil, jak ktos dzwoni i
    dalo sie odebrac nie przerywajac pracy jako np. hot spot.

    Gdzies widzialem, ze np. IP5 nie daje rady transmisji i rozmowy na raz.

  • 2. Data: 2013-03-15 12:52:46
    Temat: Re: hot spot + zwykla rozmowa voice?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    > i dalo sie odebrac nie przerywajac pracy jako np. hot spot.
    >
    > Gdzies widzialem, ze np. IP5 nie daje rady transmisji i rozmowy na raz.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/General_Packet_Radio_Se
    rvice#Terminale

    Jak na razie klasa A nie występuje w przyrodzie.

  • 3. Data: 2013-03-15 13:25:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/General_Packet_Radio_Se
    rvice#Terminale

    > Jak na razie klasa A nie występuje w przyrodzie.

    Czyli kiszka, dzieki.

    Znaczy sie narzekania fanow ogryzka wynikaja z niespelnionych obietnic, a
    nie ulomnosci w stosunku do reszty rynku.

  • 4. Data: 2013-03-15 20:44:41
    Od: Tomek <h...@g...com>

    Maciej Bebenek napisał:

    > Jak na razie klasa A nie występuje w przyrodzie.

    Dziwne, może w androidzie nie występuje ta przyroda, ale w swojej N8 mam odpalony
    JoikuSpot, na kompie przeglądam strony łącząc się oczywiście via Joiku w N8 i
    rozmawiam przez telefon via GSM oczywiście. Nie zrywa netu absolutnie.

  • 5. Data: 2013-03-15 20:57:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 12:44:41 -0700 (PDT), Tomek napisał(a):

> [...]
    rozmawiam przez telefon via GSM oczywiście. Nie zrywa netu absolutnie.

    Ale tak jest na złym Symbianie, i to od czasów v5 albo v3. Teraz liczą się
    lajki na fejsie i tym podobne bzdety. I amelinowe/szklane obudowy.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 6. Data: 2013-03-15 23:02:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomek <h...@g...com> wrote:

> [...]
    > Joiku w N8 i rozmawiam przez telefon via GSM oczywiście. Nie zrywa netu absolutnie.

    sprawdź to i poszukaj, kto Ciebie oszukuje ;-)
    Nie istnieje. Są terminale klasy B, ale tylko w 3G, ktore ZAWIESZAJĄ
    połączenie DATA i uruchamiają voice. I N8 i iphone do nich właśnie należą.

  • 7. Data: 2013-03-16 11:08:54
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > sprawdź to i poszukaj, kto Ciebie oszukuje ;-)
    > Nie istnieje. Są terminale klasy B, ale tylko w 3G, ktore ZAWIESZAJĄ
    > połączenie DATA i uruchamiają voice. I N8 i iphone do nich właśnie należą.

    Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że albo nie zrozumiałeś, ale nie przyjmujesz
    do wiadomości rzeczy oczywistych.
    Wczoraj miałem zanik prądu na dzielnicy. Net mam radiowy, więc padły apeki i
    się nie podniosły. Odpaliłem kompa, netu brak, wziąłem swoją N8 uruchomiłem
    JoikuSpot, połączyłem się kompem z telefonem i zacząłem przeglądać strony. W
    tym momencie zadzwonił telefon - (N8 tak dla przypomnienia) - odebrałem.
    Dzwonił koleś, który hackował swoją N8 i brakowało mu jakiegoś pliku. Więc
    przez przeglądarkę w kompie wszedłem do Forum, znalazłem odpowiedni post nt.
    Hackowania i wysłałem mu mailem, mając dalej połączenie kompa z Joiku na N8
    i rozmawiając z nim. Po tej rozmowie przypomniałem sobie o wątku na grupie,
    dlatego napisałem.

    A teraz Ty mi napisz, kto mnie oszukał.

  • 8. Data: 2013-03-16 11:43:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > sprawdź to i poszukaj, kto Ciebie oszukuje ;-)
    > Nie istnieje. Są terminale klasy B, ale tylko w 3G, ktore ZAWIESZAJĄ
    > połączenie DATA i uruchamiają voice. I N8 i iphone do nich właśnie należą.

    Pisze, że ma tryb transmisji podwójnej

  • 9. Data: 2013-03-16 14:52:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mając dalej połączenie kompa z Joiku na N8 i rozmawiając z nim. Po tej
    > rozmowie przypomniałem sobie o wątku na grupie, dlatego napisałem.

    No to sie dobrze sklada, bo tez mam N8, ino z jakiegos powodu dżojkó mi nie
    dziala :-(. Znaczy wersja lite, komputer widzi hot spota, ale nijak sie do
    niego nie podepnie. Dżojkó tyz widzi komputera ale nic z tego nie wynika.
    Sprawdzone na laptopie i tablecie.

  • 10. Data: 2013-03-16 15:17:30
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

> [...]
    > nie dziala :-(. Znaczy wersja lite, komputer widzi hot spota, ale nijak
    > sie do niego nie podepnie. Dżojkó tyz widzi komputera ale nic z tego nie

    Miałem to samo po przejściu z XP na win7 x64, urządzenia się widziały, ale
    nie chciały połączyć. Pomogło zaznaczenie w kompie we właściwościach
    połączenia bezprzewodowego - udostępniania połączenia internetowego
    (Zezwalaj innym użytkownikom sieci na łączenie się .... ) Bez tego też mi
    nie chciało działać.