  • 1. Data: 2014-03-22 10:38:10
    Temat: http://www.freelancer.pl
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    powiem jedno... "o kur..."
    jak się zalogować do konta? zarejestrowałem się, ale przy próbie logowania
    po chwili wywala na stronę główną i dalej grzmi o logowanie...

    widać czerpią garściami z modelu optymalnego EU...

    czy zlecenia.przez.net przestają już działać?

  • 2. Data: 2014-03-22 11:08:46
    Temat: Re: http://www.freelancer.pl
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy można powiedzieć, że rozjebali zlecenia.przez.net?
    istnieją jakieś inne strony tego typu, gdzie cokolwiek można załatwić?

  • 3. Data: 2014-04-01 07:26:38
    Od: toslaw <s...@n...4u.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl>:
> [...]
    >
    > widać czerpią garściami z modelu optymalnego EU...
    >
    > czy zlecenia.przez.net przestają już działać?

    Z tego co piszą na stronie głównej, na to wygląda.

    Kiedyś miałem konto na zlecenia.przez.net, o którym zapomniałem. Po przejęciu
    'zleceń' przez freelancer, ilość otrzymanego przeze mnie spamu od nich była
    przytłaczająca.

    Jednak logowanie mi działa poprawnie, jak też i przeglądanie ofert. Może mają
    jakieś chwilowe problemy w okresie przejściowym.