  • 1. Data: 2017-07-17 20:43:05
    Temat: hub usb - wydajność prądowa
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witam
    Czy po hubach usb(1.1, 2.0) z zew zasialczem typu 2-3A można się
    spodziewać, że pojednyczy port da więcej niż 0,5A jeśli będzie trzeba?
    Czy amperaż jest jednak limitowany dla pojedynczych portów?

  • 2. Data: 2017-07-17 22:26:04
    Temat: Re: hub usb - wydajność prądowa
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 20:43, pueblo pisze:
> [...]
    > spodziewać, że pojednyczy port da więcej niż 0,5A jeśli będzie trzeba?
    > Czy amperaż jest jednak limitowany dla pojedynczych portów?

    można się spodziewać, zależy co kupisz i co podłączysz. Im większy
    badziew tym większe prawdopodobieństwo że da ile może.
    Ale z drugiej strony, srajfon mi stwierdza że jest w porcie USB i nie
    łyka więcej jak przepisowe 500mA.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-07-18 23:27:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pueblo pisze tak:

> [...]
    > spodziewać, że pojednyczy port da więcej niż 0,5A jeśli będzie
    > trzeba? Czy amperaż jest jednak limitowany dla pojedynczych

    Nie no chamskie ścieżki są płytce. Jak się ścieżka spali to limituje.

    --
    Piotrek

    Mind the gap