  • 1. Data: 2014-01-04 22:21:54
    Temat: hurtowy operator voip
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Chciałem podpytać do jakich dużych operatorów mogę podesłać zapytanie o
    platformę resellera dot. voip (uwaga: nie chcę stawiać własnej centrali
    ani asteriska)

    Mam aktualnie na kilku numerach ruch miesięcznych między 0,5-2 mln
    sekund połączeń. Ale niestety aktualny "trzyliterowy" operator podesłał
    mi nową ofertę z kwotą minimalną w wysokości nie do zaakceptowania i
    szukam zmian :-)

    Może tutaj jakiś operator siedzi i podesłałby mi maila (podeślę
    szczegóły ruchu i wymagań, potrzebuje m.in numerów 080x, rozgłoszenia
    własnej numeracji oraz panela do masowego wysyłania faxów: biuro at
    trustnet kropka pl).

    Kogo pytać o taką platformę oprócz GTS, Atman, Exatel, TKTelekom, Datera ?

    Dziękuję za pomoc.

    Wojtek

  • 2. Data: 2014-01-05 14:14:05
    Temat: Re: hurtowy operator voip
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 04.01.2014 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:
    > Kogo pytać o taką platformę oprócz GTS, Atman, Exatel, TKTelekom, Datera ?

    My korzystamy z usług LoVo. Mamy swoją centralkę, ale LoVo oferuje też
    usługi resellerskie na bazie własnej platformy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 3. Data: 2014-01-05 15:11:54
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2014-01-05 14:14, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > My korzystamy z usług LoVo. Mamy swoją centralkę, ale LoVo oferuje też
    > usługi resellerskie na bazie własnej platformy.

    dzięki, o nich nie wiedziałem, zapytałem :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2014-05-11 23:51:01
    Od: bob <r...@g...com>

    W dniu sobota, 4 stycznia 2014 22:21:54 UTC+1 użytkownik crazy bejbi napisał:
> [...]
    >
    > trustnet kropka pl).
    >

    > Kogo pytać o taką platformę oprócz GTS, Atman, Exatel, TKTelekom, Datera ?

    Spróbuj z voipexchange (http://voipexchange.eu)
    slyszalem ze tez maja platforme podobnie jak lovo, tyle ze nie jestes ograniczony do
    jednego operatora