  • 1. Data: 2018-02-12 20:51:57
    Temat: hysteria spalinowa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Na całą stronę dymiące kominy, facet w masce pgaz i podpis
    "dowiedz się jak w łatwy sposób możesz zadbać o bezpieczny dom"

    Ciekaw jestem mocno czy w Polsce A, ludzie już chodzą w maseczkach i co
    robią jak pan telewizor powie, że buźka smutna i wozduch zły.
    Nie wychodzą z domów? Oddychają płytko? A może namioty tlenowe stosują
    jak Majkel?

    Widzę w narodzie jakąś wielką mobilizację dożyć emerytury hehe ;)

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 2. Data: 2018-02-12 20:59:09
    Temat: Re: hysteria spalinowa
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    > jak Majkel?
    >
    > Widzę w narodzie jakąś wielką mobilizację dożyć emerytury hehe ;)

    Nie wiem skąd u Ciebie taki beztroski, wręcz prześmiewczy ton - w Krakowie
    smog jest bardzo uciążliwy i nikomu nie jest do śmiechu kto musi w brudnym
    mieście mieszkać i pracować.

  • 3. Data: 2018-02-12 21:02:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma obowiazku zycia i mieszkania w Krakowie.

  • 4. Data: 2018-02-12 21:23:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 20:59, Pszemol pisze:

    > Nie wiem skąd u Ciebie taki beztroski, wręcz prześmiewczy ton - w Krakowie
    > smog jest bardzo uciążliwy i nikomu nie jest do śmiechu kto musi w brudnym
    > mieście mieszkać i pracować.

    Smog z Krakowa jest z ogrzewania kamienic a nie spalin samochodowych.
    I jest kumulowany przez warunki geograficzne, miasto leży w kotlinie
    i ciężko je przewietrzyć.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-02-12 21:26:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 21:23 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Smog z Krakowa jest z ogrzewania kamienic a nie spalin samochodowych.

    Smog w Krakowie jest i w lecie, gdy kamienice nie są ogrzewane.

    > I jest kumulowany przez warunki geograficzne, miasto leży w kotlinie
    > i ciężko je przewietrzyć.
    Prawda.

    TG

  • 6. Data: 2018-02-12 21:26:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Nie wiem skąd u Ciebie taki beztroski, wręcz prześmiewczy ton

    Bo ja wredna małpa jestem i trol.

    > w Krakowie smog jest bardzo uciążliwy i nikomu nie jest do śmiechu
    > kto musi w brudnym mieście mieszkać i pracować.

    Nou ale oprócz wyjazdu do Tybetu to co można na to poradzić?

    --
    Piter

    Hold on. The bus is about to move.

  • 7. Data: 2018-02-13 00:58:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Nie ma obowiazku zycia i mieszkania w Krakowie.

    Jak zwykle, bardzo cenny i przemyślany udział w dyskusji.

  • 8. Data: 2018-02-13 00:58:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Smog z Krakowa jest z ogrzewania kamienic a nie spalin samochodowych.
    > I jest kumulowany przez warunki geograficzne, miasto leży w kotlinie
    > i ciężko je przewietrzyć.

    Dla dzieci idących na spacer to bez znaczenia skąd ten smog się bierze,
    ważne jest że trafia do ich płuc i powoduje choroby.

    Nie wiem więc czemu słowo "histeria" się komuś na myśl nasuwa...

  • 9. Data: 2018-02-13 00:58:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Bo ja wredna małpa jestem i trol.

    > Nou ale oprócz wyjazdu do Tybetu to co można na to poradzić?

    Bardzo wiele można zrobić.
    Wysil czapę a sam pewnie coś wymyślisz.

  • 10. Data: 2018-02-13 01:13:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Nie ma obowiazku zycia i mieszkania w Krakowie.

    A dzie?