  • 1. Data: 2010-08-01 17:08:36
    Temat: Re: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "Chris"
    > Nie da rady, już o ty było głośno jakiś czas temu i jeśli są tego typu
    > pomyłki sądy stają po stronie sprzedawcy. Rozmawiałem zo tym ze znajomymi
    > prawnikamijakiś czas temu i szanse na wygraną =o

    Szanse na wygrana? Sad orzeknie waznosc umowy ktora wynikla z zakupu poprzez
    Allegro ale
    zaden sad na swiecie nie zmusi do sprzedania towaru.
    Tak bylo z Jeepem. Sad uznal ze wazna jest "zakup na allegro" ale w zaden
    sposob nie
    byl w stanie zmusic sprzedawcy do sprzedania towaru.
    Jak i tam, tak i tu ... nic z tego nie wyjdzie.

  • 2. Data: 2010-08-02 13:25:03
    Temat: i co ? można mieć Merca CL550 AMG za 300 zł ? ;)
    Od: Miruś <m...@o...pl>

    http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    aukcja zakończona ;)
    wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

  • 3. Data: 2010-08-02 13:34:21
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miruś" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    ale niestety musi wliczyć koszta transportu:)

    Artur(m)

  • 4. Data: 2010-08-02 13:41:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > ale niestety musi wliczyć koszta transportu:)

    Na początek będzie musiał doliczyć koszty procesu, który nie wiadomo jak
    się skończy. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-08-02 13:44:32
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-02 13:25, Miruś wrote:

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    i obudzi sie z kacem i nic wiecej.
    Nie byla to aukcja tylko ogloszenie ("kup teraz").
    Sprzedajacy przed sadem powie, ze sie pomylil i po sparawie.
    Co innego gdyby autko zostalo za ta kwote wylicytowane.

  • 6. Data: 2010-08-02 13:51:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 13:44:32 +0200, mleko napisał(a):

    > i obudzi sie z kacem i nic wiecej.
    > Nie byla to aukcja tylko ogloszenie ("kup teraz").
    > Sprzedajacy przed sadem powie, ze sie pomylil i po sparawie.
    > Co innego gdyby autko zostalo za ta kwote wylicytowane.

    oł.. rili? ale masz jakieś wsparcie?
    http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_
    sie_nie_myl_.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-08-02 14:07:23
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-02 13:51, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Mon, 02 Aug 2010 13:44:32 +0200, mleko napisał(a):
    >

    > oł.. rili? ale masz jakieś wsparcie?
    > http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_
    sie_nie_myl_.html

    Kiepskiego prawnika mieli (o ile w ogole mieli). Wroc tutaj z podobnym
    linkiem, jak juz gosc to AMG odbierze.

  • 8. Data: 2010-08-02 14:11:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > oł.. rili? ale masz jakieś wsparcie?
    > http://www.rp.pl/artykul/4,513677_Na_Allegro_lepiej_
    sie_nie_myl_.html

    "wiedziała ona o błędzie (na przykład z treści rokowań) albo błąd mogła z
    łatwością zauważyć. Zdaniem sądu żadna z tych przesłanek nie wystąpiła."

    Niech żyją polskie sądy! Rzeczywiście, pomyłki w cenie polegającej na
    podaniu ceny o rząd wielkości niższej niż cena rynkowa nie da się "z
    łatwością zauważyć".

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-02 14:14:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

> [...]

    Niech żyją polskie sądy! Rzeczywiście, pomyłki w cenie polegającej na
    podaniu ceny o rząd wielkości niższej niż cena rynkowa nie da się "z

    Tak czy siak nigdy zdrowy psychicznie nie zastosuje podobnej argumentacji
    w stosunku do prawie nowego Mercedesa za 300 zł. Więc poszukaj sobie
    innego "wsparcia", bo to jest z lekka do dupy.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-08-02 14:16:21
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-02 13:25, Miruś wrote:
    > http://allegro.pl/item1169138696_mercedes_cl550_amg_
    2008_full_opcja_okazja.html

    > aukcja zakończona ;)
    > wygrany aukcji już pije ze szczęścia ;)

    ale czad czekam na proces sądowy i sąd, który uzna że umowa na allegro
    jest wiążąca :D