  • 1. Data: 2008-09-18 08:03:10
    Temat: i jak z miernikami jakości Internetu by UKE ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    ..swego czasu była dyskusja na temat jakości Internetu, UKE miałą
    przygotować jakieś wiarygodne testy, które miał mieć obowiązek każdy
    operator udostępniać klientom (bo dsl.cz takim wiarygodnym testem nie
    jest).

    Czy ktoś wie na jakim etapie jest ta sprawa ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net - zapraszamy do współpracy okolicznych operatorów

  • 2. Data: 2008-09-18 08:11:49
    Temat: Re: i jak z miernikami jakości Internetu by UKE ?
    Od: szczebel <t...@g...com>

    futszaK pisze:
> [...]
    > jest).
    >
    > Czy ktoś wie na jakim etapie jest ta sprawa ?

    Okazało się że nie tylko TP oszukuje w ofertach i dali sobie spokój ;)
    A poważnie to jak wiadomo problem jest zbyt złożony żeby jaśnie pani z
    UKE zmieniła coś zarządzeniem/słowem oświeconym.

    szczebel

  • 3. Data: 2008-09-18 08:23:01
    Od: szczebel <t...@g...com>

    futszaK pisze:
> [...]
    > jest).
    >
    > Czy ktoś wie na jakim etapie jest ta sprawa ?

    w zakładce Jakość Usług cisza...
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=SearchResu
    lts&layout=tagsSearchResult&query=slug:JakoscUslug

    Internet też
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=SearchResu
    lts&layout=tagsSearchResult&query=slug:Internet

    szczebel

  • 4. Data: 2008-09-18 08:46:33
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2008-09-18 10:11, szczebel wrote:

    > Okazało się że nie tylko TP oszukuje w ofertach i dali sobie spokój ;)
    > A poważnie to jak wiadomo problem jest zbyt złożony żeby jaśnie pani z
    > UKE zmieniła coś zarządzeniem/słowem oświeconym.

    Umowy ramowe z TP mamy właśnie w dużej mierze dzięki owej Pani, o której
    się tak pogradliwie wyrażasz. Parę osób z tej grupy, a na pewno Marcin
    Kuczera i ja miały okazję rozmawiać z p.Streżyńską, więc mogę Cię
    zapewnić, że określenie "jaśnie pani" jest zupełnie nie na miejscu. Jest
    to za to osoba, która bardzo się stara coś zmienić. A nie mylą się tylko
    ci, którzy nic nie robią.

    --
    z.

  • 5. Data: 2008-09-18 08:53:59
    Od: szczebel <t...@g...com>

    Zbigniew Sikora pisze:

> [...]
    > zapewnić, że określenie "jaśnie pani" jest zupełnie nie na miejscu. Jest
    > to za to osoba, która bardzo się stara coś zmienić. A nie mylą się tylko

    Może ironia była nie na miejscu ale na pewno nie chciałem tej pani
    urazić. Nie zaprzeczysz jednak, że TP to jej konik, jeśli można tak
    powiedzieć.

    --
    /szczebel/
    www.izrael.art.pl

  • 6. Data: 2008-09-18 09:01:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Zbigniew Sikora wrote:

> [...]
    > zapewnić, że określenie "jaśnie pani" jest zupełnie nie na miejscu. Jest
    > to za to osoba, która bardzo się stara coś zmienić. A nie mylą się tylko

    w całej rozciągłości popieram, poprzedni prezesi UKE robili wszystko
    żeby gadać o demonopolizacji i jednocześnie nie robić nic bo pochodzili
    z TPSA i monopol był im na ręke
    Pani Ania robi bardzo dużo, pomimo że, z powodu wzajemnych sprzeczności
    naszych interesów, nie wszystkie jej ruchy się nam podobają, to jednak
    działania idą w dobrym kierunku na czym zyskują przede wszystkim
    odbiorcy naszych usług, a to właśnie oni nam płacą za naszą prace.

    Polecam http://pl.wikipedia.org/wiki/Anna_Stre%C5%BCy%C5%84s
    ka ,jeśli
    ktoś będzie miał chwile czasu, to niech uzupełni notke i liste zasług
    Pani Ani

  • 7. Data: 2008-09-18 09:03:03
    Od: futszaK <f...@g...com>

    szczebel wrote:

    > Może ironia była nie na miejscu ale na pewno nie chciałem tej pani
    > urazić. Nie zaprzeczysz jednak, że TP to jej konik, jeśli można tak
    > powiedzieć.

    nie tylko jej, ale jest to cena jaką &TP płaci za zbyt długo utrzymywany
    monopol na polskim rynku

  • 8. Data: 2008-09-18 12:56:22
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba szczebel napisała na pl.internet.polip:

    > Może ironia była nie na miejscu ale na pewno nie chciałem tej pani
    > urazić. Nie zaprzeczysz jednak, że TP to jej konik, jeśli można tak
    > powiedzieć.

    Biorąc pod uwagę ilość spraw, którymi się zajmuje UKE ciężko tak
    powiedzieć.

    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2008-09-18 13:19:31
    Od: szczebel <t...@g...com>

    Marcin Kocur pisze:

    > Biorąc pod uwagę ilość spraw, którymi się zajmuje UKE ciężko tak
    > powiedzieć.

    Wejdź na
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu03&new
    s_cat_id=12&layout=sitemap
    i sam zobacz :)

    --
    /szczebel/
    www.maleo.pl

  • 10. Data: 2008-09-18 14:58:14
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Dla mnie miernikiem jakosci zwlaszcza malych ISP jest chocby
    overbooking lacza.

    Zrozumiale jest, ze kazdy chce zarobic ale sa tego granice.