  • 1. Data: 2018-08-01 20:31:02
    Temat: i3 6100 3,7GHz Warto?
    Od: z <...@...pl>

    Na alledrogo można kupić nowy procesor i3 6100 za 330 zł podczas gdy
    normalnie w sklepie kosztuje on ok 500 zł.
    Gdzie tkwi haczyk? Procesory się raczej nie psują. Oszuści?

  • 2. Data: 2018-08-01 22:02:23
    Temat: Re: i3 6100 3,7GHz Warto?
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 20:31, z pisze:
    > Na alledrogo można kupić nowy procesor i3 6100 za 330 zł podczas gdy normalnie w
    > sklepie kosztuje on ok 500 zł.
    > Gdzie tkwi haczyk? Procesory się raczej nie psują. Oszuści?

    Przecież pisze dlaczego
    "Poleasingowy procesor Intel Core i5 przeznaczony do komputerów stacjonarnych.
    Zdemontowany ze sprawnych komputerów"

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2018-08-01 22:34:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 22:02, Boguś pisze:
    > Przecież pisze dlaczego
    > "Poleasingowy procesor Intel Core i5 przeznaczony do komputerów
    > stacjonarnych. Zdemontowany ze sprawnych komputerów"

    Chodzi mi o ten:
    https://allegro.pl/procesor-intel-core-i3-6100-3-7gh
    z-i7432577073.html

    Piszą że nowy.

  • 4. Data: 2018-08-01 22:41:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2018 22:34:30 +0200, z napisał(a):

    > Piszą że nowy.

    Jakoś nie widzę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-08-02 08:32:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.08.2018 o 20:31, z pisze:
    > Na alledrogo można kupić nowy procesor i3 6100 za 330 zł podczas gdy
    > normalnie w sklepie kosztuje on ok 500 zł.
    > Gdzie tkwi haczyk? Procesory się raczej nie psują. Oszuści?

    pytasz w tytule czy warto. nie nie warto gdyż to dość wolny procesor.
    Piszesz ze nowy, sam procesor kosztuje 500zł, a na allegro możesz kupić
    za 1000zł cały komputer, z prawie dwa razy szybszym procesorem (i7 3770,
    i7 2600)
    ToMasz

  • 6. Data: 2018-08-02 09:31:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2018 22:34:30 +0200, z napisał(a):

    > Piszą że nowy.

    Jakoś nie widzę.

    PS. A rzeczywiście, piszą. Może gościowi się mysza omskła jak klikał w
    formularz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-08-02 10:27:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-08-02 o 08:32, ToMasz pisze:
> [...]
    > Piszesz  ze nowy, sam procesor kosztuje 500zł, a na allegro możesz kupić
    > za 1000zł cały komputer, z prawie dwa razy szybszym procesorem (i7 3770,

    To nic nie zmienia.
    Mam 300 zł i działającego kompa z Pentium G4400.
    Procek ten jest dla mnie trochę za wolny
    a i5 skylake za drogie (ok 700 zł)
    Szukam złotego środka :-)

    PS. Z tego co piszecie to te i3 są raczej używane. W porównaniu do G4400
    będzie szybciej ale dwa razy to raczej NIE.

    Cena 300 zł jest dla mnie atrakcyjna a procesory mają zazwyczaj dwa
    stany DZIAŁA/NIEDZIAŁA :-)

  • 8. Data: 2018-08-02 11:12:26
    Od: z <...@...pl>

    Tak juz OT

    Te oznaczenia i3 i5 i7 to dla Kowalskiego dość dzisiaj mylące są.

    W firmie zakupili mi komputer polizingowy z procesorem i5.
    Łał będzie rakieta :-)
    Jak zacząłem wnikać to to jest stary procesor osiągami porównywalny z
    g4400 który mam w domu.

    Dlatego zacząłem się rozglądać nie za i5 a nowszą generacją i3 skylake
    które potrafią być 2x szybsze od G4400

    i7 2600 faktycznie dwa razy szybszy ale na starej podstawce. ODPADA

  • 9. Data: 2018-08-04 16:15:42
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 20:31, z pisze:
    > Na alledrogo można kupić nowy procesor i3 6100 za 330 zł podczas gdy
    > normalnie w sklepie kosztuje on ok 500 zł.
    > Gdzie tkwi haczyk? Procesory się raczej nie psują. Oszuści?

    Nie warto. Moim zdaniem lepszym cenowo wyborem będzie nowy G4600 który
    ma praktycznie takie same osiągi a jest tańszy lub porównywalny cenowo.
    Jedynie trzeba zaktualizować bios w niektórych przypadkach starszych płyt.

  • 10. Data: 2018-08-04 21:18:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.08.2018 o 16:15, Doxent pisze:
    /.../
    > Nie warto. Moim zdaniem lepszym cenowo wyborem będzie nowy G4600 który
    > ma praktycznie takie same osiągi a jest tańszy lub porównywalny cenowo.
    > Jedynie trzeba zaktualizować bios w niektórych przypadkach starszych płyt.

    Powodzenie w ogarnianiu, który procek się dogaduje z którą płytą...