  • 1. Data: 2011-04-14 14:06:46
    Temat: i5700 mms
    Od: "Dominik C." <n...@w...pl>

    i5700 jak ustawić apn aby wysylac mms?

  • 2. Data: 2011-04-14 14:09:34
    Temat: Re: i5700 mms
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-14 16:06, Dominik C. pisze:
    > i5700 jak ustawić apn aby wysylac mms?

    RTFM

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-04-14 14:13:39
    Od: "Dominik C." <n...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 16:09, Andrzej Libiszewski pisze:

    > RTFM

    akurat jestem w delegacji i nie mam dostępu
    Mądralo

  • 4. Data: 2011-04-14 14:26:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-14 16:13, Dominik C. pisze:

    > akurat jestem w delegacji i nie mam dostępu
    > Mądralo

    A ja nie mam dostępu do wróżki żeby ci wywróżyć w jakiej sieci masz telefon.

    Pewnie ci nie przyszło do głowy, żeby w internecie poszukać instrukcji
    od telefonu i samemu sprawdzić, tamże sprawdzając jaki APN jest właściwy
    dla twojej sieci?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-04-14 14:42:46
    Od: "Dominik C." <n...@w...pl>

    W dniu 2011-04-14 16:26, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A ja nie mam dostępu do wróżki żeby ci wywróżyć w jakiej sieci masz
    > telefon.

    nowy tak tak
    > Pewnie ci nie przyszło do głowy, żeby w internecie poszukać instrukcji
    > od telefonu i samemu sprawdzić, tamże sprawdzając jaki APN jest właściwy
    > dla twojej sieci?
    szukałem trochę czasu i nic co znalazłem nie działa.
    aha telefon działa na androidzie 2.2

  • 6. Data: 2011-04-14 14:58:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-14 16:42, Dominik C. pisze:
> [...]

    Adres Proxy: 213.158.194.226
    Port Proxy: 8080
    APN: eramms

    Może też działać z APN: erainternet bez proxy

    > nowy tak tak
    > szukałem trochę czasu i nic co znalazłem nie działa.

    Wiem, że "szukałem i nie znalazłem" to najpopularniesza wymówka, ale bosz...

    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200912/
    20091218171906015/GT-I5700_UM_Open_Polish_Rev.1.0_09
    1218_cms.pdf
    strona 79

    Ustawienia->sieci zwykłe i bezprzewodowe->sieci komórkowe->punkty dostępowe

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 7. Data: 2011-04-14 17:16:54
    Od: "Dominik C." <n...@w...pl>

    coś chyba robię nie tak bo internet działa a mms-a nie mogę wysłać