  • 1. Data: 2019-05-22 11:21:05
    Temat: iPhone bum :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://youtu.be/4bZu7InC8Sk?t=384

  • 2. Data: 2019-05-22 11:56:27
    Temat: Re: iPhone bum :)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 11:21, r...@k...pl pisze:
    > https://youtu.be/4bZu7InC8Sk?t=384

    To już przestaje być śmieszne.
    Przecież takie urządzenie (obojętnie jakiej firmy) powinno być
    natychmiast wycofane z rynku bo zagraża życiu i zdrowiu.
    G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.
    Ludzie to noszą przy sobie i często trzymają przy głowie ;-)

    Gdzie unijne dyrektywy? ;-)

    PS. zaczynam się zastanawiać czy jednak nie odkurzyć jakiegoś mniej
    wysilonego fona z przed kilku lat. Mniejsza szansa że mnie zabije :-)

  • 3. Data: 2019-05-22 18:25:07
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > To już przestaje być śmieszne.
    > Przecież takie urządzenie (obojętnie jakiej firmy) powinno być
    > natychmiast wycofane z rynku bo zagraża życiu i zdrowiu.
    > G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

    dobrze że ten telefon był już rozładowany

  • 4. Data: 2019-05-22 23:46:28
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-22 o 11:56, z pisze:
    > G... mnie obchodzi że leżało na słońcu.

    Ciekawsze jest to, czy tam była oryginalna bateria Apple, czy jakiś
    chiński szrot-zamiennik.

    Pewien jegomość, w podobny sposób spróbował wymusić odszkodowanie od
    Samsunga - instalując niskiej jakości zamiennik oryginalnego akumulatora.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 5. Data: 2019-05-23 10:18:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 23:46, Filip454 pisze:

    > Ciekawsze jest to, czy tam była oryginalna bateria Apple, czy jakiś
    > chiński szrot-zamiennik.

    Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym
    serwisem. :-)

    No dobra ale jak już to urządzenie jest takie niebezpieczne/specjalnej
    troski to chyba powinno być użytkowane tylko przez przeszkolone osoby w
    certyfikowanych pomieszczeniach i po zdobyciu odpowiednio wielu
    papierków i pozwoleń. ;-)
    Co oczywiście przyczyni się do podniesienia kosztów.
    Ale wśród "wyznawców" to przecież nie problem.

    To taki sposób na wymuszenie na producentach produkowania bezpiecznych
    konsumenckich urządzeń ;)

  • 6. Data: 2019-05-23 10:45:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-23 o 10:18, z pisze:

    > Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym
    > serwisem. :-)

    Ale tu pytanie jest zasadne, bo skoro zapaliła się bateria, to trudno
    byłoby winić Apple w sytuacji, jeśli byłby to jakiś zamiennik.

    Z drugiej strony - prawda jest pewnie taka, że na 99% był oryginał.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-05-23 13:14:24
    Od: p...@g...com

    --Z drugiej strony - prawda jest pewnie taka, że na 99% był oryginał.

    to 100% spekulacja :-)

    When we bought the battery...in February, they told us it was genuine,"

    zapomniala tez napisac ile lezal na sloncu:

    reaching a peak of 37-degrees Celsius this week.

    i raczej nie byl to autoryzowany serwis

    It appears the explosion was caused by the phone's faulty battery, which had been
    replaced at a *repair shop* in China in February

  • 8. Data: 2019-05-23 14:12:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-23 o 10:18, z pisze:
    > Czuję zwolennika zakazu naprawiania urządzeń poza autoryzowanym serwisem.

    Nie rozumiem. Co ma serwis do bycia zwolennikiem tego i owego?

    Jestem przeciwnikiem wkładania akumulatorów niskiej jakości do swoich
    urządzeń.

    Jak się znam na sprzęcie to otwieram i sam wymieniam baterię, ale nie na
    jakąś firmy krzak, tylko bardziej zaufaną.

    > Ale wśród "wyznawców" to przecież nie problem.

    Szufladkuj ludzi dalej, w efekcie zostaniesz ma tym świecie sam jak
    palec. Nienawidzę tych waszych śmiesznych insynuacji tu na grupce,
    najnowsze z nich (sic!):

    Ktoś kupuje sprzęt Apple = jest wyznawcą Apple
    Ktoś kupuje mocnego laptopa = jest zawodowym graczem
    Ktoś kupuje poleasingowego laptopa = jest biedakiem

    Aż się musiałem przejść po pokoju jak to przeczytałem. Wyluzujcie.

    > To taki sposób na wymuszenie na producentach produkowania bezpiecznych
    konsumenckich urządzeń

    Tak samo wymiana baterii na szrot za 10 zł z Alli to taki sposób na
    samobójstwo ^^

    Nie mówię o wymianie baterii koniecznie w serwisie. Ogarnij się.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 9. Data: 2019-05-23 14:14:24
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-23 o 13:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > It appears the explosion was caused by the phone's faulty battery, which had been
    replaced at a *repair shop* in China in February

    Innymi słowy - klasyka gatunku. Ale trzeba tworzyć medialną szopkę i
    nagonkę na Samsunga, Apple, Google, czy kogokolwiek. To się w końcu
    dobrze klika.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 10. Data: 2019-05-23 15:58:10

    Ja kto?
    Przecież to walka o życie i zdrowie konsumentów UE.
    To jest gwałt na demokracji i prawach człowieka do poprawnego działania
    smartfona ;-)