  • 1. Data: 2014-10-24 22:21:31
    Temat: identyfikacja elementu
    Od: voyo <v...@n...pl>

    Cześć,
    Potrzebuje zidentyfikować element - wygląda jak tranzystor w obudowie
    TO-220 , ma napisy T428 BL7G2C, jest jedynym widocznym elementem we
    wkrętarce na 12V. Nie moge nic odnośnie tego znaleść na sieci.. :(
    Sądze że to poprostu tranzystor...

    Przerobiłem starą wrętarke na baterie Li-ion (11.1V), działała świetnie
    do czasu aż się rozładowała do 0 (syn pomogł...)
    Teraz podłączony naładowany amulator pracuje na zwarciu, podejrzewam że
    ten element się może uszkodzil.

  • 2. Data: 2014-10-25 13:08:23
    Temat: Re: identyfikacja elementu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    voyo pisze tak:

> [...]
    > obudowie TO-220 , ma napisy T428 BL7G2C, jest jedynym widocznym
    > elementem we wkrętarce na 12V. Nie moge nic odnośnie tego znaleść

    http://www.aosmd.com/products/mosfets/n-channel/AOT4
    28

    --
    Piter