  • 1. Data: 2016-05-06 03:15:39
    Temat: igły testowe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie, czy takie cóś

    http://www.tme.eu/pl/details/it100-p22/igly-testowe/

    jest sprężynujące ?

    Wicie rozumicie potrzebne mi takie, żebym na tym położył PCB, docisnął i
    miał kontakt do padów. W celach testowych oczywiście.

    Jeżeli toto w TME nie, to gdzie szukać ?
    Rozmiar raczej większy niż mniejszy, pady w rastrze 5mm, prąd też może
    popłynąć do 4A max.

    Czyli nie superminiaturowe.

  • 2. Data: 2016-05-06 03:37:04
    Temat: Re: igły testowe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    i prawdę mówiąc, fajnie by było, żeby było krótsze.
    Bo tak muszę niepotrzebną konstrukcję robić...

    to jest niby krótkie :

    http://www.tme.eu/pl/details/it-5303/igly-testowe/

    ale z kolei końcówka obła, a wolałbym taką jak z pierwszego linka,
    bo pola kontaktowe nie są płaskie, tylko to są "spody" wlutowanych w PCB
    złącz blokowych (na śrubkę), czyli od spodu wystaje końcówka z
    polutowanego padu.

  • 3. Data: 2016-05-06 03:50:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A już znalazłem ;

    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=309

  • 4. Data: 2016-05-06 11:33:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 03:15:39 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Wicie rozumicie potrzebne mi takie, żebym na tym położył PCB,
    docisnął i
    > miał kontakt do padów. W celach testowych oczywiście.

    Ja do tych celów używam pinheadow mill maxa

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKHCy5z9MLh
    3aOXek6cun9cEJqeCoqtexQ4tTVNr3t51lar715Jw

    Sprawdzają się idealnie, jedyna wada to cena (60-80 pln za szt.)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-05-06 11:36:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 03:50:06 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > A już znalazłem ;
    > http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=309

    Ale te nie są na sprężynie. Uzyskanie pewnego styku powyżej dwóch
    padów na raz to mordęga.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-05-06 14:21:35
    Od: pgw <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2016 11:36:02 +0200, Marek wrote:

    gory=309

    > Ale te nie są na sprężynie. Uzyskanie pewnego styku powyżej dwóch
    > padów na raz to mordęga.

    Owszem są sprężynujące.

    --
    pgw

  • 7. Data: 2016-05-06 17:21:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 6 May 2016 14:21:35 +0200, pgw <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Owszem są sprężynujące.

    A jak się je zestawia w szereg np 1x8?
    Jaka przydatność w sprężynie w pojedynczej igle?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-05-07 16:09:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jak się je zestawia w szereg np 1x8?

    Normalnie. Muszą być w czymś osadzone, chociażby w jakiejś płytce z
    tworzywa, albo przylutowane do PCB.

  • 9. Data: 2016-05-07 16:10:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sprawdzają się idealnie, jedyna wada to cena (60-80 pln za szt.)

    w Farnellu są pojedyncze, niedrogo około 2-3 zł szt.