  • 1. Data: 2016-09-27 18:22:04
    Temat: ile płacicie za OC?
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dzwonię do pierdolonego agenta mbanku i pytam skąd ta podwyżka o 25 %

    a ona mi na to, że wszystko drożeje to i oc podrożało...

    czy u Was też oc wzrosło o tyle?

  • 2. Data: 2016-09-27 19:04:19
    Temat: Re: ile płacicie za OC?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-09-27 o 18:22, w systemie siła 'PO/EU pisze:

    > dzwonię do pierdolonego agenta mbanku i pytam skąd ta podwyżka o 25 %
    >
    > a ona mi na to, że wszystko drożeje to i oc podrożało...
    >
    > czy u Was też oc wzrosło o tyle?

    OC ogólnie rośnie bo jest jak twierdzą mało opłacalne i dokładają. Tylko
    zastanawiające jest to, że nagle wszyscy rzucili się na podwyżki. Jakby
    się zmówili czy cuś :P

  • 3. Data: 2016-09-27 19:12:04
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.09.2016 o 18:22, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > dzwonię do pierdolonego agenta mbanku i pytam skąd ta podwyżka o 25 %
    >
    > a ona mi na to, że wszystko drożeje to i oc podrożało...
    >
    > czy u Was też oc wzrosło o tyle?

    na razie przedłużałem jedną polisę, cena wzrosła o ok. 1zł, jedną będę
    miał do przedłużenia w listopadzie, a w grudniu kupuję nową (bo kończy
    się po poprzednim właścicielu) ale tu przepłacę, bo zależy mi na dużym
    assistance (holowanie >800km), a takie rzeczy to mają max dwie-trzy firmy

    Łukasz

  • 4. Data: 2016-09-27 19:16:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    szod wrote:

    > OC ogólnie rośnie bo jest jak twierdzą mało opłacalne i dokładają. Tylko
    > zastanawiające jest to, że nagle wszyscy rzucili się na podwyżki. Jakby
    > się zmówili czy cuś :P

    oni nie.Państwo się zmówiło.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-09-27 20:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w systemie siła 'PO/EU N...@g...pl ...

    > dzwonię do pierdolonego agenta mbanku i pytam skąd ta podwyżka o 25 %
    >
    > a ona mi na to, że wszystko drożeje to i oc podrożało...
    >
    > czy u Was też oc wzrosło o tyle?

    Tak, srednio o 50%.
    Wiec 25% to całkiem nieźle.

  • 6. Data: 2016-09-28 09:56:57
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    > Tak, srednio o 50%.
    > Wiec 25% to całkiem nieźle.

    potwierdzam. u mnie także w mbanku ok 80%. Oczywiście w dupie ich mam i
    uciekam.

  • 7. Data: 2016-09-28 10:07:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Greg,

    Wednesday, September 28, 2016, 9:56:57 AM, you wrote:

    > potwierdzam. u mnie także w mbanku ok 80%. Oczywiście w dupie ich mam i
    > uciekam.

    Żebyś się nie zdziwił, jak szybko będziesz wracał... WSZYSCY podnieśli
    ceny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2016-09-28 10:53:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Żebyś się nie zdziwił, jak szybko będziesz wracał... WSZYSCY podnieśli
    > ceny.

    umieram z ciekawości ile mi zaśpiewają w grudniu za punciaka w pzu.
    przyczepkę lekką dali mi teraz w zdaje się niezmienionej kwocie albo
    nieznacznie zmienionej (całe 56pln)

  • 9. Data: 2016-09-28 19:01:12
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 28.09.2016 o 10:07, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Żebyś się nie zdziwił, jak szybko będziesz wracał... WSZYSCY podnieśli
    > ceny.

    nie wszyscy, tak jak pisałem u mnie się praktycznie nie zmieniła cena
    (link4)

    Łukasz

  • 10. Data: 2016-09-28 19:30:30
    Od: Plejboj z lekko nadwago <p...@...lekko.nadwago.com>

> [...]
    > dzwonię do pierdolonego agenta mbanku i pytam skąd ta podwyżka o 25 %
    >
    > a ona mi na to, że wszystko drożeje to i oc podrożało...

    Pizetju - wzrost z 500 na 600.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.