  • 1. Data: 2014-08-01 08:19:56
    Temat: ile wyjdzie na 'gotowo'
    Od: a...@g...com

    W niemcowni wyplynelo 'pewne' auto od rodziny. Chca za nie 800e. Astra 1,6 to jest.
    Liczac na paliwo 1000 pln ile by mnie wyszlo to na gotowo? Po tych wszystkich
    oplatach dziwnych?
    mniej wiecej oczywiscie.
    taaa, auto przyjedzie na kolach... wiec juz 1500 na paliwo trzeba liczyc...
    a reszta?
    thx

  • 2. Data: 2014-08-01 09:43:20
    Temat: Re: ile wyjdzie na 'gotowo'
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 08:19:56 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
> [...]
    > mniej wiecej oczywiscie.
    > taaa, auto przyjedzie na kolach... wiec juz 1500 na paliwo trzeba liczyc...

    wszystko wygooglowac mozna , np.
    http://regiomoto.pl/portal/finanse/wszystko-o-rejest
    racji-samochodow-oplaty-podatki-dokumenty-poradnik

    A co do wyjazdu po samochod, jesli jest pewny i na 100% jestes zdecydowany, to
    zamiast jechac samochodem kup bilet na (auto)bus... raczej 200PLN nie przekroczysz za
    dojazd... (ja tak kiedys po motocykl jechalem, wracalem na oryginalnych niemieckich
    tablicach i ubezp. - najtanszy wariant - jesli kupujesz od rodziny,to najlepiej tak
    samo zrob)

    WS

  • 3. Data: 2014-08-01 09:46:04
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-01 08:19, a...@g...com pisze:

    > taaa, auto przyjedzie na kolach... wiec juz 1500 na paliwo trzeba liczyc...

    A ile wydasz na paliwo to zależy jak szybko będziesz jechał.