  • 1. Data: 2010-05-31 13:29:39
    Temat: ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora droga jest
    najszybsza?

    Pozdrawiam,
    MM

  • 2. Data: 2010-05-31 14:20:09
    Temat: Re: ile zajmuje dojazd z W-wy na HEL?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 31 Maj, 13:29, "mm8" <m...@p...com> wrote:
    > Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora droga jest
    > najszybsza?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MM

    Niby DK7 ale ja bym pojechał via Golub Dobrzyn (chyba, a moze Rypin?)
    do Grudziadza i na A1 sie wbijał. Co prawda autostrada droga, ale
    bezpieczniejsza o wiele i przechodzi w obwodnice Trojmiasta S6, którą
    prujesz do końca i jesteś prawie w Rumii, dalej już droga jest tylko
    jedna (do Redy, na Puck i dalej). Dodatkowo oszczedzasz sobie
    przejazdu przez centrum Gdańska i przebijania sie przez miasto do
    obwodnicy.

  • 3. Data: 2010-05-31 14:49:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w
    > Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora
    > droga jest najszybsza?

    Zalezy kiedy. Do Gdanska przewidywalnie, a dalej juz nie :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-05-31 15:46:43
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 31-05-2010 o 14:20:09 Tatanka <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jedna (do Redy, na Puck i dalej). Dodatkowo oszczedzasz sobie
    > przejazdu przez centrum Gdańska i przebijania sie przez miasto do

    Szczególnie że ta droga do obwodnicy, a właściwie jej węzeł jest w
    przebudowie więc korek murowany w ciągu dnia.

  • 5. Data: 2010-05-31 16:13:39
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora droga jest
    > najszybsza?

    W dwie strony mój rekord to 12 godzin. ;-) 18 start, 00 Hel, 6 powrót.

  • 6. Data: 2010-05-31 20:51:19
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > W dwie strony mój rekord to 12 godzin. ;-) 18 start, 00 Hel, 6 powrót.

    Zalezy od pory dnia i roku - od 6 do 12 godzin w jedną stronę. Latem w
    weekendy raczej 12 :-)

  • 7. Data: 2010-05-31 20:59:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-31 13:29, mm8 pisze:
    > Witam. Prosze o porade ile zajmuje droga z W-wy na Hel? Ktora droga jest
    > najszybsza?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MM

    UTFGM

  • 8. Data: 2010-05-31 22:24:15
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    > W dwie strony mój rekord to 12 godzin. ;-) 18 start, 00 Hel, 6 powrót.

    Mój rekord z Juraty do Wawy to 5,5 godziny. Wyjazd 18:00, 23:30 pod domem.
    Faktem jest że nie stałem w korkach na obwodnicy Gdańska, ale jakoś tak nie
    szarżowałem za bardzo (żona i dziecko na pokładzie).

    Pozdrawiam, Flyte

  • 9. Data: 2010-06-01 01:53:02
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-05-31 14:20, Tatanka pisze:

    > Niby DK7 ale ja bym pojechał via Golub Dobrzyn (chyba, a moze Rypin?)
    > do Grudziadza i na A1 sie wbijał.

    Ostrzegam że tam jest remont nawierzchni na odcinku ~50km i permanentne
    ograniczneie do 40km/h, do tego omijanie dziur i "łączeń" asfaltu może
    być denerwujące, zwłaszcza gdy się spieszysz. Jeśli zależy Ci na czasie
    to 7 -> pruszcz -> obwodnica, jeśli natomiast lubisz cruising bocznymi
    drogami to mimo remontu wariant pierwszy będzie ciekawszy i bardziej
    malowniczy.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 10. Data: 2010-07-10 21:22:25
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 20:51:19 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

    > Zalezy od pory dnia i roku - od 6 do 12 godzin w jedną stronę. Latem w
    > weekendy raczej 12 :-)

    Optymista! Dziś nawet w radiu mówili i sajgonie na bramkach A1 i obwodnicy
    trójmiasta.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek