  • 1. Data: 2007-02-26 16:54:26
    Temat: instalacja swiatlodowu na duzej odleglosci
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    potrzebuje zrealizowac instalacje podwieszenia swiatlowodu na slupach
    energetycznych
    odleglosc ok 1km, swiatelko 12włókien, prawdopodobnie z linka nosna
    odleglosci miedzy slupami: max 50metrow

    jak oceniacie koszt takiego przedsiewziecia?
    czy mozecie polecic jakas firme ktora wykonuje/wykona taka instalacje?

    z gory dzieki

    pozdrawiam serdecznie
    Wasyl

  • 2. Data: 2007-02-26 17:40:22
    Temat: Re: instalacja swiatlodowu na duzej odleglosci
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 17:54:26 +0100, Wasyl wrote:

    > odleglosc ok 1km, swiatelko 12włókien, prawdopodobnie z linka nosna
    ROTFL. Napisałeś "na dużej odległości", myślałem, że chodzi o międzymiastowe
    (tak z 200km)...

    > czy mozecie polecic jakas firme ktora wykonuje/wykona taka instalacje?
    1km to Ci zrobi każda firma świadcząca takie usługi. My (AGH) ostatnio
    korzystaliśmy np. z firmy Evdic, http://www.evdic.krakow.pl/kontakt/dane.htm

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2007-02-26 17:48:45
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > 1km to Ci zrobi każda firma świadcząca takie usługi. My (AGH) ostatnio
    > korzystaliśmy np. z firmy Evdic,
    > http://www.evdic.krakow.pl/kontakt/dane.htm

    dzieki:)

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 4. Data: 2007-02-26 17:51:17
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    jak myslisz, jaki bedzie koszt takiego przedsiewziecia?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 5. Data: 2007-02-26 17:52:16
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 18:48:45 +0100, Wasyl wrote:

    > dzieki:)

    Aha, założyłem, że jesteś z okolic Krakowa, bo piszesz z zabierzow.net, ale
    jeśli się pomyliłem, to rozejrzyj się w swojej okolicy, znaczy najlepiej w
    stolicy swojego województwa...

  • 6. Data: 2007-02-26 18:43:27
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 18:51:17 +0100, Wasyl wrote:

    > jak myslisz, jaki bedzie koszt takiego przedsiewziecia?
    Nie mam pojęcia, ile może wynieść robocizna przy podwieszaniu - my zawsze
    wrzucaliśmy w kanalizację. A sam kabel taki, jak Ciebie interesuje (12G,
    50/125, luźna tuba, zewnętrzny) to jakieś 5-6zł/m, czyli kilometr to 5-6
    tys. zł.

  • 7. Data: 2007-02-26 19:06:26
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    zalozenie prawidlowe, jestem z Zabierzowa;)
    piszac o kanalizacji masz na mysli studzienki TP?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 8. Data: 2007-02-26 20:43:50
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > zalozenie prawidlowe, jestem z Zabierzowa;)
    > piszac o kanalizacji masz na mysli studzienki TP?

    Pewnie tak ma na myśli, ale AGH ma pewnie też własne.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 9. Data: 2007-02-26 20:55:51
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 21:43:50 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Pewnie tak ma na myśli, ale AGH ma pewnie też własne.

    Własne. W kanalizacji TP to mamy jeden odcinek (do budynku poza campusem).

  • 10. Data: 2007-02-27 00:52:18
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    ile TP bierze za dzierzawe studzienki?
    czy nie robia czasem unikow typu "brak mozliwosci technicznych"?

    pozdrawiam
    Wasyl